וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה שנדבקה מבעלה בקורונה בישראל: "פעלנו על פי ההנחיות"

28.2.2020 / 14:44

בהודעה שפרסמה תושבת היישוב אירוס שנדבקה מבעלה ששב מאיטליה לאחר טיול של יומיים כי כשחזר נהגו בדיוק על פי הוראות משרד הבריאות. "לא מכירה אנשים שהיו מרגישים מצוין והיו מכניסים את עצמם לבידוד בלי הוראה מפורשת", כתבה לחבריה

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שאול אדם

האישה שנדבקה מבעלה בנגיף הקורונה, לאחר שהוא שב מאיטליה כשהוא חולה בנגיף, הודתה היום (שישי) למשפחתה וחבריה, בהודעה ששלחה אליהם. "תודה לכולם על הדאגה, האכפתיות וההתגייסות המרגשת. זכינו בכם", כתבה האישה. "אנחנו מרגישים עטופים אהובים וזה מקל מאוד, קודם כל בעקבות כל מיני דברים עצובים ששמענו, האשמות למיניהם גם כלפי הילדים, אני רוצה להזכיר שאף אחד מאתנו לא הזמין פיצה עם קורונה באיטליה", הוסיפה.

היא סיפרה כי בעלה שהה באיטליה יומיים, וכשחזר לטענתה פעלו השניים בדיוק לפי הוראות משרד הבריאות. "לא מכירה אנשים שהיו מרגישים מצוין והיו מכניסים את עצמם לבידוד בלי הוראה מפורשת. סמכנו על ההנחיות של משרד הבריאות והתנהגנו כרגיל", המשיכה האישה בסיפור המקרה שלהם. "כשבעלי העלה חום, למרות שהסימפטומים היו של בכלל של סינוזיטיס, לא לקחנו צ'אנס ודיווחנו מיידית למשרד הבריאות".

מתגוננים מנגיף הקורונה בשדה התעופה, בן גוריון 27 בפברואר 2020. אבשלום שושני, פלאש 90, אתר רשמי
חוששים מנגיף הקורונה. נתב"ג, אתמול/אתר רשמי, אבשלום שושני, פלאש 90

היא הוסיפה בהודעתה לחברים כי "מהרגע שנודע שהוא חולה, לצערנו אנחנו נמצאים בבידוד. בדיוק כמו שהנחו אותנו ממשרד הבריאות". עוד אמרה כי בני המשפחה מסרו את כל הפרטים, וכל מי שצריך ייבדק, "אנחנו מתפללים כולנו כל הזמן שכולם יהיו בריאים".

עוד בוואלה!

נגיף הקורונה: מניין הקורבנות באיראן עלה ל-34; שוויץ ביטלה אירועים ציבוריים

לכתבה המלאה

לדבריה, "לא יכולתי לעדכן אתמול כי לא רציתי לקחת אחריות, אני לא רופאה ובאחריות משרד הבריאות לתת מידע והוראות, כולכם יכולים להניח כהורים מה נזקק מאמא ברגעים כאלה". בנוסף, ביקשה מחבריה שלא ישתפו פעולה עם התקשורת. "עם כל הרצון לכותרות אנחנו משפחה, יש מאחורי הדברים בני אדם ובעיני זה עצוב שלא מכבדים את הפרטיות שלנו", כתבה. "מדובר בילדים ואני רוצה להאמין שכל אחד ימצא את המצפון שלו לפני שפוגעים בהם, קטנים כגדולים".

היא הבהירה כי "הילדים נבדקו ונמצאו בריאים, כמו שהסבירו לנו המון רופאים מקסימים בשעות האחרונות, ילדים פחות נדבקים", מעבר לכך, סיפרה האישה כי היא נשאית ולכן היא מבודדת בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully