וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: חמישה הרוגים מירי במבשלת בירה במילווקי

היורה, תושב העיר העובד במפעל שבמדינת ויסקונסין, שם קץ לחייו אחרי שרצח את חבריו לעבודה. המניע לירי עדיין לא ברור. טראמפ ספד: "לבנו נשבר"

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

עובד פתח הלילה (חמישי) באש במתחם שבבעלות חברת משקאות בעיר מילווקי שבארצות הברית, והרג חמישה מחבריו לעבודה לפני שהתאבד. המשטרה המקומית מסרה כי היורה זוהה כתושב העיר, בן 51.

"יש חמישה אנשים שהלכו לעבוד היום, כמו שכולם הולכים לעבודה, והם חשבו שהם הולכים לעבוד, לסיים את היום ולחזור למשפחות שלהם", אמר ראש עיריית מילווקי, טום בארט, שהגיע לזירת הירי. "הם לא חזרו - ובאופן טראגי הם לעולם גם לא יחזרו".

לא ידוע כרגע מה המניע לירי במבשלת "מולסון קורס". בשלב זה לא ידועים פרטים רבים על היורה או על נסיבות הירי. איש לא נפצע מעבר לחמשת ההרוגים. המשטרה פינתה יותר מ-20 בניינים במתחם, שבו עובדים יותר מאלף איש. מפקד המשטרה המקומית אמר כי הרשויות מאמינות כי היורה פעל לבדו.

זירת הירי במבשלת בירה שבוויסקונסין, מילווקי, ארצות הברית בה נהרגו לפחות שישה בני אדם. 26 בפברואר 2020.. AP
האירוע עדיין ב"מצב פעיל". כוחות משטרה מחוץ למבנה שבו התרחש הירי/AP
זירת הירי במבשלת בירה שבוויסקונסין, מילווקי, ארצות הברית בה נהרגו לפחות שישה בני אדם. 26 בפברואר 2020.. AP
"יום נורא עבור העיר ונורא עבור העובדים כאן". זירת אירוע הירי, היום/AP

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התייחס לירי במילווקי ואמר כי "לבנו נשבר עבור אלו שנפגעו ועבור יקיריהם". הוא הוסיף כי "אנו שולחים את תנחומינו. אנחנו איתם וזה דבר נורא".

"לצערי אני נאלץ לספר שאיבדנו חמישה בני משפחה נוספים באירוע הטרגי הזה", מסר מנכ"ל החברה בהודעת מייל שנשלחה לעובדים. "אין מילים לבטא את העצב העמוק שרבים מאתנו חשים ברגע הזה". הוא הוסיף כי משרדי החברה ייסגרו בהמשך השבוע, כדי לתת לאנשים זמן להתמודד.

עוד בוואלה!

29 הרוגים ב-13 שעות: היממה המדממת של ארה"ב

לכתבה המלאה

לפני אירוע הירי הזה אירעו שלוש מקרי ירי המוניים ברחבי ארצות הברות בתחילת שנת 2020, עם 12 קורבנות בסך הכל. בשנת 2019 היו 44 אירועי ירי המוניים, עם 224 קורבנות בסך הכל.

(עדכון ראשון 26/2 23:53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully