וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון פיגוע דקירה בטיילת ארמון הנציב בירושלים; אין נפגעים

פלסטינית חמושה בסכין הגיעה למתחם וניסתה לדקור עובר אורח, אך נבלמה על ידי אזרח שהבחין במתרחש והצליח להשתלט עליה יחד עם שוטרים. "רצתי אליה והפלתי לה את הסכין מהיד", שחזר. הדוקרת, תושבת מזרח ירושלים, נעצרה והועברה לחקירת כוחות הביטחון

צילום: שלמה מור

פלסטינית חמושה בסכין ניסתה לדקור היום (שישי) עובר אורח בטיילת ארמון הנציב בירושלים. חובש איחוד הצלה שהבחין במתרחש ושוטרים שהיו במקום הצליחו להשתלט על הדוקרת ולעצור אותה. לא היו נפגעים. החשודה, תושבת מזרח ירושלים, נעצרה והועברה לחקירת כוחות הביטחון והרקע בבדיקה.

"טיילתי במקום ושמעתי צעקות", שחזר החובש, יחיאל מייברג. "אזרחים נבהלו מאישה שאחזה סכין. רצתי אליה והפלתי לה את הסכין מהיד. תוך כדי שביקשתי ממוקד איחוד הצלה להזעיק למקום את המשטרה. בסיוע אזרחים נוספים השתלטנו עליה עד להגעת השוטרים".

ניסיון פיגוע דקירה בארמון הנציב בירושלים. איחוד הצלה, עיבוד תמונה
האזרח והשוטרים משתלטים על הדוקרת, היום/עיבוד תמונה, איחוד הצלה

איציק איטח, מתנדב בארגוני הצלה שהגיע לזירה, סיפר כי היה בדרך לעבודה כשקיבל הודעה על התקרית. "הגעתי תוך 30 שניות", תיאר. "עובר אורח לקח לה את הסכין ואני קפצתי עליה, הפכתי אותה על הבטן, ואזקתי. אמרו שהיא צעקה 'אללה אכבר', אני הייתי עסוק בלעצור אותה אז לא שמתי לב".

ניסיון פיגוע דקירה בארמון הנציב בירושלים. הצלה ללא גבולות, אתר רשמי
הסכין שנתפסה על הדוקרת, היום/אתר רשמי, הצלה ללא גבולות

ביום שני האחרון סוכל פיגוע דקירה בכניסה למערת המכפלה בחברון. בסביבות השעה 11:30 הגיע פלסטיני בן 19, חמוש בסכין, לאחת מעמדות הבידוק והניח את המעיל עם הסכין על השולחן. התנהגותו עוררה חשד בקרב לוחמי מג"ב שמנעו ממנו להיכנס למתחם, והוא נדרש לעבור בדיקה קפדנית, במהלכה תקף את סמ"ר שאדי חיר.

בתיעוד נראה הפלסטיני שולף סכין ומנסה כמה פעמים לדקור את חיר. הסכין פגעה באפוד המגן שלו ונשברה, וחיר עצר את התוקף יחד עם לוחם נוסף. החשוד הועבר לחקירת כוחות הביטחון.

(עדכון ראשון: 10:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully