וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקף שוטר בסכין: תיעוד סיכול פיגוע דקירה בכניסה למערת המכפלה

צעיר פלסטיני בן 19 נכנס לאחת מעמדות הבידוק במקום ועורר את חשדם של לוחמי מג"ב. הוא נדרש לעבור בדיקה קפדנית, במהלכה שלף סכין וניסה לדקור כמה פעמים את אחד הלוחמים, ללא הצלחה. התוקף נעצר והועבר לחקירת כוחות הביטחון. צפו

צילום: דוברות משטרת ישראל, עריכה: שאול אדם

לוחמי מג"ב סיכלו הבוקר (שני) פיגוע דקירה בכניסה למערת המכפלה בחברון. לפי הודעת מג"ב, בסביבות השעה 11:30 הגיע פלסטיני בן 19, חמוש בסכין, לאחת מעמדות הבידוק והניח את המעיל עם הסכין על השולחן. התנהגותו עוררה חשד בקרב השוטרים שמנעו ממנו להיכנס למתחם, והוא נדרש לעבור בדיקה קפדנית, במהלכה תקף את סמ"ר שאדי חיר.

בתיעוד, נראה הפלסטיני שולף סכין ומנסה כמה פעמים לדקור את חיר. הסכין פגעה באפוד המגן שלו ונשברה, וחיר עצר את התוקף יחד עם לוחם נוסף. החשוד הועבר לחקירת כוחות הביטחון.

סיכול פיגוע בחברון. דוברות משטרת ישראל
החל לתקוף את השוטר במהלך הבדיקה/דוברות משטרת ישראל

מוקדם יותר היום כוחות צה"ל איתרו גופה החשודה כזו של המחבל שביצע את פיגוע הירי בצומת הפרסה בבנימין לפני כשבועיים. סיבת המוות עדיין לא ברורה.

הגופה אותרה במצב של ריקבון מתקדם, תחת צמחייה סבוכה בוואדי במרחק של כקילומטר וחצי מזירת הפיגוע. לידה אותרו רובה M-16 ואקדח. על פי ההערכה, הוא הסתתר במקום. בפיגוע, שאירע ב-6 בפברואר, נפגע לוחם צה"ל באורח קל מירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully