וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן תשע נפצע מירי כדור ספוג של המשטרה במזרח ירושלים

במהלך פעילות משטרתית בשכונת עיסאוויה השתמשו השוטרים באמצעים לפיזור הפגנות, ובעקבות זאת נפגע מאלכ עיסא בעינו ובראשו. בני משפחתו פינו אותו לבית החולים, שם הוא עדיין מאושפז. אביו שחזר: "הוא נכנס למכולת וביציאה קיבל כדור לפנים". המשטרה: "נסיבות המקרה נבדקות"

עריכה: טל רזניק

(בווידאו: עימותים בשכונת עיסאוויה, נובמבר 2019)

ילד בן תשע נפצע היום (שבת) מירי כדור ספוג של המשטרה בעיסאוויה שבמזרח ירושלים. במהלך פעילות של כוח משטרה בשכונה השתמשו השוטרים באמצעים לפיזור הפגנות, כתוצאה מהם נפגע מאלכ עיסא. בני משפחתו הביאו אותו לבית החולים הדסה הר הצופים הסמוך לשכונה, ומשם הוא פונה להדסה עין כרם כשהוא סובל מפגיעה קשה בפניו ובראשו. מהמשטרה נמסר כי נסיבות המקרה נבדקות.

וואהל עיסא, אביו של הילד, סיפר כי "מאלכ היה עם האחיות שלו, הם לומדים בבית ספר בוואדי ג'וז. כשחזרו האוטובוס הוריד אותם בתחנה בכפר, ויש מרחק של 200 מטר לבית. בדרך כלל אימא שלהם באה עם האוטו לאסוף אותם, אבל היום אמרה שיש יום יפה ושיבואו ברגל. הוא נכנס למכולת לקנות ממתקים וביציאה מהמכולת קיבל כדור לפנים".

לדברי האב, במקום הייתה התקהלות בגלל מעצר של מישהו בשכונה ו"התחילו לירות באוויר". עוד הוסיף כי בדרך כלל הם אוספים אותם עם האוטו כי "מפחדים על הילדים ודואגים תמיד. כל הזמן יש בלאגן בכפר אז אנחנו מפחדים שהילדים ייפגעו". עיסא אמר כי בנו עלול לסבול מנזק מוחי ולאבד את עינו.

מאלכ עיסא, ילד בן תשע שנפצע מירי כדור ספוג של המשטרה בעיסאוויה, 15 בפברואר 2020. אתר רשמי, אתר רשמי
עיסא בבית החולים, היום/אתר רשמי, אתר רשמי

"מי ששולח חיילים לירות בילדים כופה עלינו עתיד של אלימות ושפיכות דמים", כתב בחשבון הפייסבוק שלו ח"כ עופר כסיף (הרשימה המשותפת). "ילדי השטחים הכבושים סובלים יום יום מטרור צבאי ומשטרתי שמקורו בהוראות מגבוה. אלו לא 'עשבים שוטים'. זו השיטה. זה הכיבוש".

(עדכון ראשון: 18:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully