וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרות סדר סמוך לרמאללה: חייל נפצע קל בפניו מיידוי אבנים

14.2.2020 / 16:59

העימותים פרצו בכפר בודרוס שבתחומי החטיבה המרחבית אפרים. צוותי רפואה העניקו טיפול בשטח לחייל ופינו אותו לבית החולים. ההתנגשויות בין הכוחות למפגינים פלסטינים באות על רקע עליית המדרגה במתיחות בעקבות פרסום "עסקת המאה"

צילום: דוברות המשטרה, עריכה: שאול אדם

(בוידאו: תיעוד ממעצר המחבל בחברון בחשד שהשליך בקבוק תבערה על קצין מג"ב)

חייל צה"ל נפצע היום (שישי) באורח קל מאבנים במהלך הפרות סדר אלימות בכפר בודרוס הסמוך לרמאללה. החייל קיבל טיפול רפואי בשטח ופונה לבית החולים על ידי צוותי רפואה.

העימותים בכפר פרצו במסגרת עליית המדרגה במתיחות בשטחי יהודה ושומרון, על רקע פרסום תכנית השלום של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. במסגרת ההסלמה, אירוע כמה פיגועים בירושלים וביהודה ושומרון שלוו בהפרות סדר במוקדים שונים בגדה. ביום שבת נעצר חשוד בהשלכת בקבוק תבערה לעבר קצין מג"ב בחברון, חמישה לאחר המעשה.

כוחות צה"ל פרוסים ברחבי חברון 6 בפברואר 2020. אמיר בוחבוט
החייל פונה להמשך טיפול רפואי. כוחות צה"ח בחברון/אמיר בוחבוט

בתקרית אחרת, לפני כשבועיים, שוטר פלסטיני נהרג מירי של חיילי צה"ל בג'נין. התקרית התרחשה בזמן שכוחות צה"ל נאצלו להתמודד עם שתי זירות שונות בעיר, בהן התרחשו הפרות סדר, בשתיהן לא ידוע על נפגעים מקרב הכוחות. מדובר צה"ל נמסר כי הפגיעה בשוטר הפלסטיני, מתוחקרת. הפלסטינים מדווחים כי השוטר שמותו נקבע בבית החולים הוא טארק בדוואן והוא נפצע סמוך לתחנת המשטרה בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully