וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנגש עם הרכב וירה למוות: צעיר נאשם ברצח במהלך קטטה בנגב

21.2.2020 / 11:19

במהלך תגרה רבת-משתתפים ביישוב חורה בחודש שעבר, תושב המקום בן 19 פתח בירי לעבר שני בני אדם ובהמשך נקבע מותו של אחד מהם. המשטרה פתחה בחקירה במהלכה עצרה את הצעיר, וכעת הפרקליטות הגישה נגדו כתב אישום בגין רצח בנסיבות מחמירות וניסיון רצח. צפו בתיעוד

צילום: דוברות משטרת ישראל, עריכה: עמית שמחה

תושב חורה שבנגב נאשם ברצח צעיר בנסיבות מחמירות וניסיון רצח במהלך קטטה ביישוב בחודש שעבר - כך הותר היום (שישי) לפרסום. חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) נגב ומשטרת העיירות פענחו את הרצח, במהלכו נורה למוות הצעיר ונפצעו בני אדם נוספים. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו של הנאשם, חמדה אבו אל-קיעאן בן 19, עד תום ההליכים.

ב-11 בינואר, סמוך לשעה 15:00, פרצה קטטה המונית מלווה בירי בשכונה 10 ביישוב. כוחות משטרה הוזעקו למקום, שם עלה חשד לירי ואיתרו כלי רכב שנפגעו כתוצאה מהתנגשות. שני פצועים פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע לקבלת טיפול רפואי, שם נקבע מותו של אחד מהם.

תיעוד מתוך קטטה בחורה במהלכה נרצח צעיר, 11 בינואר 2020. צילום מסך, צילום מסך
תיעוד הקטטה הקטלנית בחורה, בחודש שעבר/צילום מסך, צילום מסך

מפקד מרחב נגב, תת-ניצב יאיר חצרוני, הטיל את החקירה על ימ"ר נגב, ועם התקדמותה נודעה זהותם של חשודים נוספים תושבי חורה. מהחקירה עלה כי החשוד המרכזי פגש את הצעיר, התנגש בו עם רכבו וירה לעברו ולכיוון אדם נוסף. מיד לאחר מכן נמלט מהמקום.

מפקד ימ"ר נגב, סגן-ניצב איתן עמר, סיפר כי "החשוד נעצר מספר ימים לאחר האירוע. מעצרו הוארך מעת לעת בחשד לרצח וניסיון רצח של אחר. התיק הועבר לפרקליטות מחוז דרום להחלטה".

(עדכון ראשון: 09:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully