וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקרית בעיסאוויה: שני שוטרים נחקרו במח"ש על הפגיעה בילד בן ה-9

שני השוטרים נחקרו בחשד לירי כדור ספוג שביצע אחד מהם במהלך פעילות מבצעית בשכונת עיסאוויה במזרח ירושלים ביום שבת האחרון. השוטרים שוחררו בתום החקירה בתנאים מגבילים, והחקירה תימשך

עריכה: אסף דרורי

המחלקה לחקירות שוטרים חקרה היום (חמישי) שני שוטרים מירושלים, בחשד לירי כדור ספוג שביצע אחד מהם במהלך פעילות מבצעית בשכונת עיסאוויה במזרח ירושלים ביום שבת האחרון. חוקרי מח"ש הגיעו לזירת האירוע זמן קצר לאחר שהתקבל הדיווח על הירי, והחלו בחקירת המקרה ובגביית עדויות. בין היתר, נבדקות נסיבות השימוש בכדור ספוג וכן האם מאלכ נפגע מירי השוטר.

לפי גורם המעורה בבדיקה, אחד השוטרים הודה כי עשה שימוש בירי כדור ספוג, אך אמר כי ירה לעבר קיר. על פי החשד, שני השוטרים שהיו מעורבים באירוע גרמו לפגיעה בקטין ולחבלה חמורה בפניו. השוטרים שוחררו בתום החקירה בתנאים מגבילים, ובימים הקרובים החקירה צפויה להימשך.

מאלכ עיסא, ילד בן תשע שנפצע מירי כדור ספוג של המשטרה בעיסאוויה, 15 בפברואר 2020. אתר רשמי, אתר רשמי
מאלכ עיסא, הילד שנפצע בתקרית/אתר רשמי, אתר רשמי

במח"ש אספו עדויות של תושבים בשכונה וכן של שוטרים שהיו עדי ראייה לאירוע. אביו סיפר היום כי מאלכ עבר כמה ניתוחים בעקבות הפגיעה, ואיבד את ראייתו בעין אחת, אך טרם הוחלט אם יוציאו לו אותה. בני משפחתו הביאו אותו לבית החולים הדסה הר הצופים הסמוך, ומשם הוא פונה להדסה עין כרם כשהוא סובל מפגיעה קשה בפניו ובראשו.

וואהל עיסא, אביו של הילד, סיפר לאחר הירי כי "מאלכ היה עם האחיות שלו, הם לומדים בבית ספר בוואדי ג'וז. כשחזרו האוטובוס הוריד אותם בתחנה בכפר, ויש מרחק של 200 מטר לבית. בדרך כלל אימא שלהם באה עם האוטו לאסוף אותם, אבל היום אמרה שיש יום יפה ושיבואו ברגל. הוא נכנס למכולת לקנות ממתקים וביציאה מהמכולת קיבל כדור לפנים".

לדברי האב, במקום הייתה התקהלות בגלל מעצר של מישהו בשכונה ו"התחילו לירות באוויר". עוד הוסיף כי בדרך כלל הם אוספים אותם עם האוטו כי "מפחדים על הילדים ודואגים תמיד. כל הזמן יש בלאגן בכפר אז אנחנו מפחדים שהילדים ייפגעו". עוד אמר עיסא כי בנו עלול לסבול מנזק מוחי ולאבד את עינו.

  • עוד באותו נושא:
  • עיסאוויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully