וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם מהדרום נעצרה בחשד שטלטלה את בנה התינוק; מצבו קשה מאוד

16.2.2020 / 8:56

רופאי בית החולים סורוקה דיווחו למשטרה על החבלות מהן סובל התינוק בן השלושה חודשים. מצבו של התינוק מוגדר קשה מאוד, והוא מורדם ומונשם. מעצרה של האישה, תושבת דרום הארץ שמכחישה את הטענות נגדה, הוארך עד ליום שלישי הקרוב

עריכה: אסף דרורי

אישה מדרום הארץ נעצרה בחשד שטלטלה את גופו של בנה התינוק, בן שלושה חודשים - כך נמסר הבוקר (ראשון) מהמשטרה. מעצרה של האם הוארך עד ליום שלישי הקרוב.

התינוק הגיע בשבוע שעבר לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא סובל מחבלות בראשו. מצבו מוגדר קשה מאוד, והוא מורדם ומונשם במחלקה לטיפול נמרץ ילדים. החקירה נפתחה לאחר שצוות בית החולים דיווח למשטרה על מצבו של התינוק. האם החשודה מוכרת לשירותי הרווחה בעיר, ומכחישה את הטענות נגדה.

"מדובר באם צעירה שמטופלת על ידי מערכת בריאות הנפש", טען עו"ד מוסטפא נאסר, המייצג את האם מטעם הסניגוריה הציבורית. "לאור מצבה, בית המשפט קיבל את בקשתנו והיא נשלחה לבדיקה רפואית. אנו מתפללים להחלמתו המהירה של התינוק".

אישה עם אזיקים 22 ביוני 2017. AP
החשד: טלטלה את גופו של בנה הפעוט/AP

בשבוע שעבר נודע כי המשטרה פתחה בחקירה בחשד להתעללות בגן ילדים בבני ברק. החקירה נפתחה לאחר שהתקבלה תלונה נגד סייעת בגן הילדים. מדובר בגן פרטי בעיר שבו שוהים פעוטות בגילאי שנה עד שלוש שנים. התלונה התקבלה בגין הפעלת כוח פיזי כלפי פעוט. הסייעת נחקרה במשטרה ושוחררה למעצר בית.

החודש נובמסר בשנה שעברה נעצר גבר בן 38 לאחר שפינה את בנו, תינוק בן תשעה חודשים, לבית החולים אסף הרופא כשהוא סובל מחבלה בראשו. אמו של התינוק לא הייתה בבית בעת שהתינוק נחבל, ונמצאת איתו בבית החולים כשהוא בהכרה מלאה. במשטרה ממשיכים בחקירה וחושדים כי האב היכה את התינוק, אולם הוא הכחיש.

(עדכון ראשון: 08:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully