וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפס במצלמות האבטחה עם 157 ק"ג אבוקדו: חשוד נעצר במטע ליד בנימינה

14.2.2020 / 12:20

החשוד, תושב אום אל-פחם, נתפס עם 4 שקים במהלך תצפית שערך צוות ארגון "השומר החדש" במטע אבוקדו בקיבוץ רגבים. בסיוע יחידת מג"ב הוא נעצר והובא לחקירה בתחנת זכרון יעקב. לדברי תושב הקיבוץ: "ניסיונות הגניבה הם שבועיים - במקום להתרכז בחקלאות אנחנו עסוקים בלשמור"

בווידאו: חשוד נעצר לאחר שתועד גונב 157 ק"ג אבוקדו ממטע ליד בנימינה/מתוך מצלמות ההאבטחה

חשוד בגניבת כמות גדולה של אבוקדו, נעצר הלילה (שישי) במטע של קיבוץ רגבים שליד בנימינה. לדברי חברי הקיבוץ, היקף הגניבות מהמטעים עלה לאחרונה, עם הביקוש הגדול בשנים האחרונות לפרי האבוקדו.

בתוך כך, צוות של ארגון "השומר החדש" נערך הלילה בתצפית על אותו מטע, במהלכו הבחינו בחשוד סוחב ארבעה שקים מלאים אבוקדו, ומכין אותם להעמסה על מכונית. צוות התצפיתנים תפס את החשוד, והנהג שהמתין עם המכונית להעמסה נמלט מהמקום.

יחידת אלמוג של משמר הגבול הוקפצה למקום על ידי צוותי השטח של השומר החדש, ועצרה את החשוד, תושב אום אל-פחם. כמות הפרי שהצליח להכניס לשקים נשקלה והיא עומדת 157 קילו. מג"ב פתחה בחקירה והחשוד נלקח להמשך החקירה בתחינת המשטרה בזיכרון יעקב.

האבוקדו שגנב תושב אום אל פחם 13 בפברואר 2020. דוברות מג"ב, אתר רשמי
היקף גניבות המטעים עלה עם הביקוש לפרי. האבוקדו שנגנב הלילה/אתר רשמי, דוברות מג"ב

"אנחנו מגדלים אבוקדו בשטחי הקיבוץ. ניסיונות הגניבה הם שבועיים וזה מקשה מאוד", אמר תומר גרינברג מקיבוץ רגבים. "במקום להתרכז בלעשות חקלאות אנחנו עסוקים בלשמור. התפיסה אתמול היא משמעותית ואני מקווה שתרתיע אחרים. יש לציין את חברי השומר החדש והחברים שסייעו ואת מג"ב שהגיעו במהרה לשטח".

עוד בוואלה!

"חשש שימלט מאימת הדין": מעצרו של הרב ברלנד הוארך בשמונה ימים

לכתבה המלאה
תושב אום אל פחם שנעצר בחשד לגניבה של 157 ק"ג אבוקדו ממטע ברגבים, 13 בפברואר 2020. השומר החדש, אתר רשמי
"נדרשת הרתעה משמעותית יותר כדי למגר את התופעה". החשוד בגניבה, הלילה/אתר רשמי, השומר החדש

ליאור לוי, מארגון השומר החדש אמר כי "התפיסה הזו מוכיחה שנדרשת היום נוכחות בשטח על מנת למנוע גניבות. בזכות מתנדבי השומר החדש והצוותים שלנו בשטח מתאפשרות תפיסות שמונעות גניבות. עם זאת נדרשת הרתעה משמעותית יותר כדי למגר את התופעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully