וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתמשו בחומרי הרדמה: שני אנשי מכירות הואשמו בגניבה מקשישים

10.2.2020 / 12:49

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד יבגני בביץ, מנהל חברת שיווק של מכשירי פיזיותרפיה, וילנה קורצ'נוק שעבדה תחתיו. הם גנבו סכומי כסף גדולים מתשעה קשישים מרחבי הארץ, תוך שימוש בחומרים בעלי השפעה מרדימה כדי להקל על ביצוע העבירות. "בדרך נס לא גרמו לנזק בלתי הפיך"

עושק הקשישים המשטרה עצרה 12 חשודים בגין הונאה ומרמה של קשישים בסכומים הנאמדים במאות אלפי ש'/עריכה: טל רזניק

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (שני) כתב אישום נגד שני אנשי מכירות בגין גניבת סכומי כסף גדולים מקשישים, באמצעות שימוש בחומרים בעלי השפעה מרדימה. נגד הנאשמים, יבגני בביץ בן ה-38 וילנה קורצ'נוק בת ה-47, עומדות ריבוי עבירות של שלילת כושר התנגדות לשם ביצוע עבירות, גניבה בצוותא, קשירת קשר לפשע והונאה בכרטיס חיוב בצוותא. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום, שהוגש לבית המשפט המחוזי מרכז על ידי עו"ד מורן לוין, השניים - מנהל חברה העוסקת בשיווק מכשירי פיזיותרפיה ועובדת לשעבר בחברה - ביצעו את העבירות כלפי תשעה קשישים בני 83 עד 92 מאזורים רבים בארץ, מהצפון ועד לדרום. החל מחודש ספטמבר עד חודש ינואר, הם פעלו במספר רב של הזדמנויות שונות, בשיטתיות ובתחכום רב, כדי לגזול מהקשישים סכומי כסף גדולים תוך שהם משתמשים בחומרים המרדימים כדי להקל על ביצוע העבירות.

תושבי הצפון ילנה קרוצ'נוק ויבגני בביץ' שחשודים בהונאת קשישים, 30 בינואר 2020. דוברות משטרת ישראל
ילנה קרוצ'נוק ויבגני בביץ'/דוברות משטרת ישראל

בבקשת המעצר כתבה עו"ד לוין כי "העבירות המיוחסות למשיבים מקימות עילת מעצר. מסכת המעשים המתוארת בכתב האישום מגלה מסוכנות כלפי הציבור ורכושו בכלל וכלפי ציבור הקשישים בפרט. מדובר בעבירות גניבה ברף גבוה, שבוצעו בתקופת זמן ארוכה, כלפי מספר רב של קשישים בכל רחבי הארץ בתחכום, שיטתיות ותעוזה. המשיבים עשו שימוש בכדורים אשר סיכנו בפועל את הקשישים, ובדרך נס לא גרמו לנזק רפואי בלתי הפיך למתלוננים".

עוד בוואלה!

הנוסעים נגד חברת התיירות: "מסרבת לבטל עצירה בהונג קונג למרות הקורונה"

לכתבה המלאה

היא הוסיפה כי "על מנת להוציא לפועל את זממם המשיבים עשו שימוש ציני במידע אודות הקשישים אותו צברו בעקבות עסקאות מכר קודמות עם מרבית המתלוננים, וכך ידעו להגיע לכתובת מגוריהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully