וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הצעיר באשדוד: 4 נעצרו בחשד למעורבות במעשה

14.2.2020 / 15:21

בית המשפט הורה על הארכת מעצריהם של הארבעה, הארוך שבהם ב-11 ימים. על שאר פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום. הצעיר שנרצח, נדב בוחניק, נדקר למוות בשעה שצעד ברחוב מונטיפיורי בעיר במהלך השבוע

עריכה: שאול אדם

ארבעה בני אדם נעצרו לאחרונה בחשד למעורבות ברצח הצעיר בן ה-20 במהלך השבוע באשדוד - כך הותר היום (שישי) לפרסום. במהלך היום האריך בית המשפט את מעצרם של הארבעה בפרקי זמן שונים, הארוך שבהם ב-11 ימים. על שאר פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.

הצעיר, נדב בוחניק בן ה-20, נדקר למוות בזמן שצעד ברחוב מונטיפיורי בעיר ביום שני האחרון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו במקום טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותו. המשטרה פתחה אז בחקירת האירוע וגורמים ציינו כי הוא מוכר מעבירות קודמות.

זירת הרצח באשדוד 10 בפברואר 2020. פלאש 90, אתר רשמי
זירת הרצח באשדוד, לפני כארבעה ימים/אתר רשמי, פלאש 90

פרמדיק מד"א דן בן ישי סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 20 שוכב מחוסר הכרה על המדרכה כשהוא סובל מפציעות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם שכלל פעולות החייאה וניתוח זעיר בשטח בניסיון להציל את חייו". הוא הוסיף כי "אחרי למעלה מ-40 דקות של פעולות החייאה מתקדמות שכללו מתן תרופות, הנשמות ועיסויים נאלצנו לקבוע את מותו".

בתוך כך, בסוף השבוע שעבר בוצעו שני ניסיונות רצח. בפארק וולפסון שבתל אביב נורה למוות ביום שישי בלילה גבר כבן 40. הוא נמצא ללא רוח חיים בזירה, שנמצאת בין דרך השלום, כביש הטייסים ורחוב לה גוארדיה, ומותו נקבע במקום. המשטרה הודיעה כי הרקע לאירוע ככל הנראה פלילי. כוחות משטרה הוזעקו לזירה והחלו באיסוף ראיות ובחקירת נסיבות האירוע.

עוד בוואלה!

חשד לרצח באשדוד: צעיר בן 20 נדקר למוות ברחוב

לכתבה המלאה
זירת הרצח באשדוד 10 בפברואר 2020. פלאש 90, אתר רשמי
ארבעה חשודים נעצרו. זירת הרצח במהלך השבוע/אתר רשמי, פלאש 90

בשבת בבוקר, גבר בן 40 נמצא ללא רוח חיים עם סימני אלימות, בשטח פתוח סמוך לבית העלמין בלקיה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה קבעו את מותו במקום. שוטרים במקום פתחו בתחקור הזירה ואיתרו על גופו סימני ירי.

  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully