וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח באשדוד: צעיר בן 20 נדקר למוות ברחוב

10.2.2020 / 15:52

אחרי למעלה מ-40 דקות של פעולות החייאה, נאלץ צוות רפואי של מד"א לקבוע את מותו של הצעיר, שנדקר למוות ברחוב מונטיפיורי בעיר. שוטרים הגיעו למקום ובודקים את נסיבות האירוע

עריכה: שאול אדם

צעיר בן 20, עבריין המוכר למשטרה, נפצע היום (שני) באורח קשה מדקירה ברחוב מונטיפיורי באשדוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו במקום טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירה, והשוטרים מבצעים סריקות ובודקים את נסיבות האירוע.

פראמדיק מד"א דן בן ישי סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 20 שוכב מחוסר הכרה על המדרכה כשהוא סובל מפציעות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם שכלל פעולות החייאה וניתוח זעיר בשטח בניסיון להציל את חייו". הוא הוסיף כי "אחרי למעלה מ-40 דקות של פעולות החייאה מתקדמות שכללו מתן תרופות, הנשמות ועיסויים נאלצנו לקבוע את מותו".

זירת הרצח באשדוד 10 בפברואר 2020. פלאש 90, אתר רשמי
מותו של הצעיר נקבע לאחר החייאה, זירת הרצח, היום/אתר רשמי, פלאש 90
זירת הרצח באשדוד 10 בפברואר 2020. פלאש 90, אתר רשמי
עבריין המוכר למשטרה. זירת הרצח, היום/אתר רשמי, פלאש 90

בתוך כך, בסוף השבוע האחרון בוצעו שני ניסיונות רצח. בפארק וולפסון שבתל אביב נורה למוות ביום שישי בלילה גבר כבן 40. הוא נמצא ללא רוח חיים בזירה, שנמצאת בין דרך השלום, כביש הטייסים ורחוב לה גוארדיה, ומותו נקבע במקום. המשטרה הודיעה כי הרקע לאירוע ככל הנראה פלילי. כוחות משטרה הוזעקו לזירה והחלו באיסוף ראיות ובחקירת נסיבות האירוע.

גבר בן 40 נמצא בשבת בבוקר ללא רוח חיים עם סימני אלימות, בשטח פתוח סמוך לבית העלמין בלקיה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה קבעו את מותו במקום. שוטרים במקום פתחו בתחקור הזירה ואיתרו על גופו סימני ירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully