וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד פרידה בארמון: הנכד הבכור של המלכה אליזבת מתגרש מאשתו הקנדית

בנה של הנסיכה אן פיטר פיליפס ואשתו אוטום הודיעו כי קיבלו את "ההחלטה הטובה ביותר לילדיהם והידידות המתמשכת ביניהם". שתי המשפחות הביעו עצב, אך הבהירו כי הן תומכות בשניים לחלוטין. ההכרזה מגיעה כחודש אחרי פרישתם הדרמטית של הארי ומייגן מתפקידיהם הרשמיים בארמון

צילום: רויטרס, עריכה: ליר שפיגלר

(בווידאו: הנסיך הארי בהופעה פומבית ראשונה מאז הסערה הציבורית)

פיטר פיליפס, נכדה של המלכה אליזבת, ואשתו אוטום הודיעו היום (שלישי) על גירושיהם. בהודעה שפורסמה מטעמם נאמר כי ההחלטה הייתה "הטובה ביותר לשני ילדיהם והידידות המתמשכת" ביניהם. הם יחלקו את המשמורת על בנותיהם סוואנה, בת התשע, ואיסלה, בת השבע. שתי המשפחות היו "עצובות", אך הן "תומכות לחלוטין" בהחלטתם "להורות משותפת".

הזוג עדכן את המלכה ואת בני משפחת המלוכה האחרים על החלטתם עוד בשנה שעברה. פיליפס, 42, הוא בנם של הנסיכה אן ובעלה הראשון, סרן מארק פיליפס. הוא הנכד הבכור של המלכה ושל הדוכס מאדינבורו. פיליפס פגש את אוטום קלי, יועצת מנהלה מקנדה, בגרנד פרי במונטריאול ב-2003, בזמן שהוא עבד בקבוצת וויליאמס בפורמולה 1.

פיטר פיליפס, נכדה הראשון של המלכה אליזבת השנייה במהלך חתונתו בוינדזור, דרום אנגלינה 17 במאי, 2008.. רויטרס
החליטו להתגרש עוד בשנה שעברה. פיליפס ורעייתו ביום חתונתם, 2008/רויטרס

הם התחתנו ב-2008 בקפלת סנט ג'ורג' בטירת ווינדזור, היכן שהנסיך הארי ומייגן מרקל התחתנו עשור לאחר מכן. לפני החתונה, ויתרה קלי על אמונתה הקתולית כך שפיליפיס יוכל לשמור על זכותו לכתר. עם זאת, החוקים לירושה המלכותי שונו מאז. בעוד שפיליפס הוא חבר משפחת המלוכה, הוא אינו נסיך בפועל והוא לא נושא שום תואר.

הפרידה שלהם הוכרזה כחודש אחרי ההחלטה הדרמטית של הארי ומייגן לפרוש מתפקידיהם הרשמיים בארמון לטובת החיים הפרטיים.

עוד בוואלה!

ארגון הבריאות העולמי: השם החדש של נגיף הקורונה - קוביד-19

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • בריטניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully