וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של מייגן: "הוזילה את בית המלוכה וזרקה לפח חלום של כל ילדה"

19.1.2020 / 14:13

תומאס מרקל, שמסוכסך עם בתו מאז חתונתה להארי, תקף אותה בשל החלטתם של הזוג לפרוש מתפקידיו בארמון המלוכה. "כל נערה צעירה רוצה להיות נסיכה, ונראה שהיא זרקה את זה לפח תמורת כסף"

צילום:רויטרס, עריכה:שאול אדם

תומאס מרקל, אביה של מייגן, תקף אותה על החלטתה שלה ושל בעלה הנסיך הארי לפרוש מחיי הארמון. בריאיון שהעניק לערוץ 5 כחלק מתכנית דוקומנטרית אמר כי האב, שמסוכסך עם בתו בת ה-38 מאז חתונה עם הארי, "הוזילה" את משפחת המלוכה הבריטית וכי היא השליכה לפח את "חלומה של כל נערה". לדבריו, "זה מאכזב. כל נערה צעירה רוצה להיות נסיכה והיא קיבלה את זה, ועכשיו היא זורקת את זה, ונראה שהיא עושה זאת עבור כסף".

הריאיון צולם אחרי שהזוג הכריז החודש בדרמטיות כי הוא אינו מעוניין עוד לשאת בתפקיד בכיר במשפחת המלוכה. אתמול הודיע הארמון כי השניים כבר לא יהיו חברים פעילים במשפחה וכי לא יעשו עוד שימוש בתאריהם המלכותיים. הם ייאלצו גם לממן את חייהם בעצמם, בעקבות רצונו של הנסיך בן ה-36, השישי בתור לכתר הבריטי, ואשתו האמריקנית לבלות יותר זמן בצפון אמריקה.

הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם ארצ'י באפריקה. GettyImages
רוצים לבלות בצפון אמריקה. הארי, מייגן וארצ'י/GettyImages

הריאיון הוקלט לאחר הודעתם של בני הזוג, וערוץ 5 שחרר היום (ראשון) חלק מהריאיון. בערוץ אמרו כי הסרט המלא ישודר "בשבועות הקרובים".

תומאס מרקל תיאר את משפחת המלוכה כ"אחד המוסדות הגדולים ביותר אי-פעם". לדבריו, כשבתו נישאה במאי 2018 להארי הם התחייבו להיות חלק ממשפחת המלוכה ולצייג אותה. "הם הורסים אותו, הם מוזילים אותו, הם הופכים אותו למשהו בלוי. הם הופכים אותו לוולמארט עם כתר. זה מגוחך, הם לא צריכים לעשות את זה.

מוקדם יותר החודש הגיש העיתון דיילי מייל לבית המשפט את תשובתו לתביעה של מייגן על פרסום מכתב פרטי ששלחה לאביה. אביה אמר שהוא לא ציפה שהיא תיצור עמו קשר".

אני לא מצפה לראות אותה מנסה להגיע אליי, במיוחד עכשיו ... או את הארי לצורך העניין, אבל אני חושב ששניהם הופכים לנשמות אבודות", אמר תומאס מרקל. "אני לא יודע מה הם מחפשים. אני לא חושב שהם יודעים מה הם מחפשים".

עוד בוואלה!

1.3 מיליון דולר בשנה: מי יממן את אבטחת הארי ומייגן בקנדה?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully