וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייגן מחכה לו: הארי עזב את בריטניה בדרך אל קנדה

כלי תקשורת בממלכה דיווחו כי הנסיך עלה על טיסה לוונקובר, שם ימתינו לו רעייתו ובנו ארצ'י, אחרי "הגירושים" מהארמון. הוא עוד הספיק להשתתף באירוע מדיני וערך פגישה קצרה עם ג'ונסון

אתר רשמי

הנסיך הבריטי הארי עזב את הממלכה כדי להצטרף לאשתו מייגן מרקל ובנם ארצ'י בקנדה - כך דיווחה היום (שלישי) התקשורת הבריטית. הדוכסים מסאסקס כבר לא ייצגו את הכתר הבריטי, אחרי שהחליטו לפתוח בחיים חדשים ועצמאיים במהלך שטלטל את הממלכה.

לפי הדיילי טלגרף, הנסיך עלה אתמול בשעות הערב על טיסה לוונקובר אחרי שהשתתף בכנס כלכלי בלונדון. זה היה ככל הנראה אחד האירועים האחרונים שבהם השתתף בתור נציג משפחת המלוכה, אחרי שביום שבת הודיע ארמון בקינגהאם כי השניים לא ישאו עוד בתאריהם המלכותיים.

הארי, בן ה-35, ומייגן, בת ה-38 התקשו להתמודד עם אור הזרקורים מאז חתונתם המלכותית במאי 2018. במסגרת פרישתם מתפקידיהם המלכותיים, הזוג לא יזכה עוד במימון ציבורי ולא ייצגו את המלכה אליזבת. הנסיך, שנותר השישי בתור לכתר הבריטי, נועד אתמול גם לפגישה קצרה ולא רשמית בת 20 דקות עם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון. האחרון אמר כי כל המדינה רוצה לאחל להם את הטוב ביותר.

הנסיך הארי בארמון בקינגהאם, 16 בינואר 2020. AP
לא ישא עוד בתוארו המלכותי. הנסיך הארי/AP

לפי הדיילי מייל, הארי דילג בהמשך על ארוחת ערב עם מנהיגים אפריקנים שביקרו בממלכה לרגל הפסגה, על מנת שלא למשוך את תשומת הלב מאחיו וויליאם, שאירח את האירוע.

משבר ה"מייגזיט" - על משקל ברקזיט - החל כשהזוג הכריז במפתיע ב-8 בינואר על כוונתו למצוא "תפקיד פרוגרסיבי חדש" ולחלק את זמנו בין הממלכה לצפון אמריקה, מבלי לעדכן את המלכה אליזבת ואת אביו של הארי, יורש העצר צ'ארלס. עם זאת, התפקיד המשולב שחיפשו שונה לחלוטין ממה שתואר בהכרזת הארמון משבת, שהתקבלה לאחר שיחות חירום בהשתתפות המלכה ויתר בני המשפחה הבכירים.

עוד בוואלה!

אביה של מייגן: "הוזילה את בית המלוכה וזרקה לפח חלום של כל ילדה"

לכתבה המלאה

מייגן מטיילת עם ארצ'י ועם שני הכלבים שלה בוונקובר

הזוג הסכימו לשלם בחזרה 2.4 מיליון ליש"ט מכספי המסים שהושקעו בשיפוץ מעונם בטירת ווינדזור. הם עדיין יכולים לשמור על החסויות והאגודות הפרטיות, אבל עליהם לשמור על ערכי הארמון בכל הסכם מסחרי עתידי. בעיתונים בממלכה נאמר כי ההסכם עשוי לחזק בסופו של דבר את הכתר ולשמש תבנית לבני מלוכה אחרים בעתיד.

למרות רצונם להתרחק מעין המצלמות, כלי התקשורת לא צפויים להניח לזוג המפורסם. בדיילי מייל פורסמו תמונות של מייגן מטיילת עם הנסיך ארצ'י ועם שני כלביה בפארק בוונקובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully