וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירח הגרלת ראגבי: הנסיך הארי הופיע לראשונה מאז ההכרזה

16.1.2020 / 22:42

אחרי שקיבל את ברכת המלכה לצאת לדרך חדשה עם אשתו מייגן, השתתף באירוע בארמון בקינגהאם שאליו הגיעו ילדים ששיחקו בחצר. הוא צפוי להשתתף בעוד כמה פגישות בממלכה לפני שיצטרף לאשתו ובנו בקנדה

צילום: רויטרס, עריכה: ליר שפיגלר

הנסיך הארי הופיע היום (חמישי) באירוע רשמי אחרון, לפני תחילת "תקופת המעבר" שלו ושל אשתו מייגן מרקל לקראת תפקידיהם החדשים בארמון. זאת גם ההופעה הפומבית הראשונה שלו מאז שהמלכה אליזבת קיבלה את מבוקשם של הזוג לצמצם את תפקידיהם הרשמיים, למען עתיד עצמאי יותר בכינוס מלכותי בארמונה, אך יחד עם זאת הבהירה כי אלו לא "חדשות טובות".

הנסיך, השישי בתור לכתר הבריטי, אירח בארמון בקינגהאם את הגרלת גביע העולם בראגבי שיתקיים בשנה הבאה. לפי ההגרלה, הוא צפה בילדים משחקים ראגבי בחצר אחורי של הארמון.

ההכרזה של הארי, בן 35, ושל מייגן, בת 38, הובילה למשבר בארמון משום שהיא תפסה את בכירי משפחת המלוכה בהפתעה, והותירה את המלכה ואחרים מאוכזבים ופגועים, לפי מקורות בארמון. חבר של הדוכסים מסאסקס, שיחלקו את זמנם בין צפון אמריקה לבריטניה, סיפר שהם חשו שהם נדחקו הצדה.

הנסיך הארי בארמון בקינגהאם בלונדון 16 בינואר 2020. רויטרס
ימשיך לתמוך בחיילים פצועים. הארי בארמון, היום/רויטרס

מייגן שוהה כרגע בקנדה עם בנם, הנסיך ארצ'י, והארי צפוי להישאר בבריטניה לצורך פגישות בשבוע הבא לסיכום המשך דרכם, לפני שיחבור אליהם.

אתמול פרסם הארי, ששירת במשך כעשור כטייס מסוקים בצבא בריטניה, סרטון שבו הכריז כי גרמניה תארח את המשחקים המיוחדים לאנשי צבא פצועים, במה שהצביע על כך שהוא ימשיך לתמוך בנושא הקרוב ללבו.

עוד בוואלה!

1.3 מיליון דולר בשנה: מי יממן את אבטחת הארי ומייגן בקנדה?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully