וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיעוד שבידי החוקרים והרכב שנתפס: בנו של ראש מועצת סאג'ור חשוד בירי

בית משפט השלום בחיפה האריך את מעצרו של אדהם חמוד, בנו של ראש מועצת סאג'ור וראש פורום ראשי הרשויות הדרוזית והצ'רקסיות. על פי החשד, הוא ירה יחד עם מעורבים נוספים לעבר בית בכפר, ובנוסף אליו נעצרו עוד חמישה חשודים. עורך דינם: "אין להם יד ורגל באירוע"

צילום: דוברות המשטרה, שלומי גבאי, עריכה: שאול אדם

(בווידיאו: פענוח רצח הנער עאדל חטיב, היום)

בית משפט השלום בחיפה האריך היום (שני) בשלושה ימים את מעצרו של אדהם חמוד בן ה-33, החשוד בירי יחד עם מעורבים נוספים, לעבר בית בכפר סאג'ור. חמוד הוא בנו של ג'בר חמוד, ראש המועצה המקומית סאג'ור שבגליל וראש פורום ראשי הרשויות הדרוזיות והצ'רקסיות בישראל.

האירוע, שהתרחש בנובמבר 2019, נחקר יותר מחודשיים על ידי תחנת לב הגליל. נאיל חמוד בן ה-23, בנו הנוסף של יו"ר המועצה, נעצר ושוחרר כבר פעמיים במהלך החקירה. לחוקרים שחושדים כי הירי בוצע משני כלי נשק לפחות, יש סרטון המתעד את האירוע, בו נראה רעול פנים מבצע ירי. הם תפסו רכב מסוג ב.מ.וו יוקרתי, בשווי של כ-400 אלף שקלים, שהחוקרים חושדים כי שימש למילוט היורים. בסך הכול, נעצרו עד כה שישה גברים חשודים.

ניידת משטרה מחוץ לאצטדיון דוחא, סכנין. אדריאן הרבשטיין
החקירה נמשכת כחודשיים. ניידת משטרה, 2015/אדריאן הרבשטיין

בין החשודים הנוספים - מדיין חמוד בן ה-24, שנעצר לפני כשבועיים והוחזק שבעה ימים במעצר, בהחלטות של סגנית הנשיא השופטת טל תדמור זמיר, והשופטת מריה פיקוס בוגדאנוב. בנוסף אליו, ריאן חמוד בן ה-24 ששוחרר יום לאחר מעצרו, באולם בית המשפט, עוד בנובמבר כשהגיע אז לדיון של נאיל חמוד.

עוד בוואלה!

עד המדינה במשפט זגורי: "הייתי מודיע של המשטרה, חושש שתתנקם בי"

לכתבה המלאה

כל החשודים הם תושבי הכפר סאג'ור, וכולם מכחישים את המיוחס לכם. עו"ד באסל פלאח, המייצג את החשודים, אמר כי הוא "סמוך ובטוח כי בקרוב האמת תצא לאור ויתברר כי כפי שכולם טענו מאז שעלה החשד נגדם, אין להם יד ורגל באירוע הנטען".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully