וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד המדינה במשפט זגורי: "הייתי מודיע של המשטרה, חושש שתתנקם בי"

במהלך החקירה הנגדית בתיקי הרצח של טל קורקוס ואלישע סבח, עד המדינה אמר כי הוא איננו סומך על המשטרה. לדבריו, "אחד החוקרים אמר לי: 'אני איתך כל החיים', ואחרי זה לא ענה לי לטלפונים"

צילום: יניב זוהר, עריכה: שאול אדם

עד המדינה בתיקי הרצח של טל קורקוס ואלישע סבח, שבו נאשמים העבריינים יניב זגורי ומיכאל מור, אמר היום (שני) כי הוא אינו סומך על המשטרה ועל החוקרים מימ"ר נגב שחקרו את הפרשה. במהלך חקירה נגדית של עו"ד משה שרמן, הוא אף הביע חשש ש"המשטרה תתנקם בי משום שאני מעורב ברצח עד תביעה ועד מדינה".

במסגרת המשפט, עד המדינה עלה לחקירה נגדית של עורך הדין משה שרמן, המייצג את זגורי. לדבריו, בהתחלה הוא לא דיבר על זגורי, "כי זה לא היה פשוט לפתוח עליו. לקחתי חלק ברצח וטעיתי בשיקול הדעת. מי החמור או המפגר שיעיד נגד חבורה כזאת?".

יניב זגורי. רפרודוקציה, יהודה לחיאני, מעריב, מערכת וואלה! NEWS
"לא היה פשוט לפתוח עליו". זגורי/מערכת וואלה! NEWS, רפרודוקציה, יהודה לחיאני, מעריב

העד סיפר כי היה היה מודיע של המשטרה, אך לדבריו הוא איננו סומך עליה. "מסרתי להם מידע חלקי. לא הראו לי הסכם. אני לא סומך על ימ"ר נגד. שלושה עדים מתו להם", אמר.

"בהתחלה, אחד החוקרים אמר לי: 'אני איתך כל החיים'. ואחרי זה הוא לא עונה לי לטלפונים", המשיך עד המדינה. "פחדתי שישתמשו נגדי במה שאמרתי במשא ומתן. אני מפחד שהמשטרה תתנקם בי בגלל שאני מעורב ברצח עד תביעה ועד מדינה".

עוד בוואלה!

זגורי פנה לבית המשפט במהלך עדותו של עד המדינה: "אני חף מפשע"

לכתבה המלאה
אינפו - שני ראשי ארגוני פשע חשודים ברצח עד המדינה טל קורקוס. -, מערכת וואלה! NEWS
אינפו - שני ראשי ארגוני פשע חשודים ברצח עד המדינה טל קורקוס/מערכת וואלה! NEWS, -

לדבריו, הוא לא רצה לצאת מהכלא. "המשטרה לא עמדה איתי בהרבה דברים וסיכומים בנוגע לביטחוני. ימ"ר נגב רצו לחפף אותי", הוסיף עד המדינה. בהמשך דבריו, הוא סיפר כי הוא יודע שזגורי העביר 300,000 שקלים לשלום דומרני כדי שיחסל מישהו בתוך הארגון של זגורי.

עורכי הדין בכניסה למשפטו של יניב זגורי, עד המדינה בתיק ניבי זגורי, המחוזי, ב"ש. יניב זוהר, אתר רשמי
עורכי הדין בכניסה למשפט זגורי, בחודש שעבר/אתר רשמי, יניב זוהר

המשטרה מסרה בתגובה: "במסגרת המאבק הנחוש והמתמשך של משטרת ישראל בפשיעה החמורה והמאורגנת, נעשה שימוש במגוון רחב מאוד של כלים לרבות עדי מדינה. לא בכדי הניב מאבק זה תוצרים חסרי תקדים ובכללם חשיפת עבירות חמורות ומניעתן, חשיפת עבריינים, ביסוס הראיות נגדם, הרחקתם ופגיעה בתשתית הכלכלית המאפשרת את פעילותם וניזונה ממנה. כך היה גם במקרה זה, כשהמשטרה הביאה באמצעות מגוון כלים ואמצעים למעצרם של הנאשמים, לגיבוש תשתית ראייתית ולכתב אישום חמור שהוגש נגדם על ידי הפרקליטות".

במשטרה הדגישו כי "הסכם עד המדינה נעשה בהתאם לנהלים ובליווי ואישור הגורמים המוסמכים כחוק, והטיפול בעד המדינה מתבצע באמצעות הרשות להגנת עדים כמקובל. גם אמירות חסרות כל שחר מעין אלו, לא ירפו את ידי המשטרה מהמשך המאבק הנחוש והמתמשך בארגוני הפשיעה ובפשיעה החמורה על כל גווניה, הכל למען ביטחונם האישי של אזרחי ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully