וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהגי המוניות מחו בצומת קפלן בת"א: "נגיע מהר להתמוטטות כלכלית"

2.2.2020 / 16:31

הנהגים יצאו להפגין שוב נגד הרפורמה בשיטת חישוב תעריפי הנסיעה, ובמקום נוצרו עומסי תנועה. "הנהגים מעדכנים את המונים ואז הם מבינים את הנזק", אמרו מובילי המחאה. "ההבטחות של משרד התחבורה האוצר התבברו כהבטחות שווא". בעוד כשבועיים וחצי דיון בסוגיה בבג"ץ

צילום: מתוך הפייסבוק של חנוך סער, עריכה: עמית שמחה

נהגי המוניות יצאו היום (ראשון) למחות פעם נוספת על רקע הרפורמה בשיטת חישוב תעריפי הנסיעה במונה המוניות בצומת קפלן שבתל אביב, ובמקום הורגשו עומסי תנועה. המחאה מגיעה לאחר הפגנה מצומצמת שהתקיימה באזור אשדוד. דיון בסוגיה אמור להתקיים בעוד כשבועיים וחצי בבג"ץ.

שי דיין, ממובילי מחאת הנהגים אמר לוואלה! NEWS מתח ביקורת נגד הרפורמה. "הנהגים מעדכנים את המונים ואז הם מבינים את הנזק", טען. "ההבטחות של משרד התחבורה והאוצר התבררו כהבטחות שווא. ועדת המחירים משקרת אותנו ומרמה את הציבור ואנחנו מהר מאוד נגיע להתמוטטות כלכלית".

"היא לא הביאה את התוספת בשיעור המובטח לתעריפים העירוניים ומצד שני הורידה יותר מהמוסכם בתעריפים הבינעירוניים", הוסיף דיין. "רק אנחנו נפגעים מזה והציבור ייפגע כשלנהגי המוניות לא יהיה כדאי לצאת לדרך. זה יפתח פרצה לשוק שחור לרכבים פרטים להסעת נוסעים בשכר כשהיעד של הממשלה זה כנראה לתת בסופו של דבר היתר לחברת אובר".

מחאת נהגי המוניות על רפורמת תעריפי הנסיעה בצומת עזריאלי בתל אביב. 02 בפברואר 2020.. קובי שלמה, אתר רשמי
"הציבור ייפגע כשלנהגי המוניות לא יהיה כדאי לצאת לדרך". מחאת הנהגים בתל אביב/אתר רשמי, קובי שלמה

בחודש שעבר ראש הממשלה בנימין נתניהו הורה על דחיית יישום רפורמת המוניות, זאת, בתיאום עם שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' ושר האוצר משה כחלון. ראש הממשלה והשרים חתמו על צו שמאריך את תקופת ההיערכות לקראת יישום הרפורמה בחודשיים נוספים, כדי להמשיך ולנהל את המגעים מול נציגי נהגי המוניות.

שיטת התעריפים החדשה במוניות ובמשרד התחבורה נכנסה עם תחילת השנה לתוקפה. השיטה החדשה אמורה להגביר את השקיפות בחישוב מחיר הנסיעה במונית, תאפשר לנוסע לאמוד מראש את עלותה, בהתאם לזמן ומרחק הנסיעה ותשקף בצורה נכונה יותר את העלויות לנהג המונית.

עוד בוואלה!

ברקע מחאת הנהגים: יישום רפורמת המוניות יידחה בחודשיים

לכתבה המלאה
מחאת נהגי המוניות על רפורמת תעריפי הנסיעה בצומת עזריאלי בתל אביב. 02 בפברואר 2020.. קובי שלמה, אתר רשמי
"זה יפתח פרצה לשוק שחור לרכבים פרטים להסעת נוסעים". מחאת הנהגים/אתר רשמי, קובי שלמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully