וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זייף מסיבת יום הולדת: גבר בהודו חטף 20 ילדים - וחוסל ע"י המשטרה

תושב אוטר פרדש שבצפון המדינה האשים את שכניו בכך שהעלילו על מעורבותו ברצח, והחליט לנקום. הוא ערך מסיבה מזויפת לבתו, חטף את ילדי הכפר והחזיק אותם כבני ערובה. המשטרה פרצה לבניין וירתה בו למוות. אחרי שהילדים שוחררו לחופשי, אשתו הוכתה למוות על ידי התושבים

רויטרס

(בוידאו: עימותים אלימים בין מפגינים למשטרה בצפון-מזרח הודו, בחודש שעבר)

גבר הודי מכפר הסמוך לעיר פרוקהבאד בצפון הודו ארגן לבתו בת השנה מסיבת יום הולדת מזויפת. הוא ניצל את המסיבה כדי לחטוף יותר מ-20 ילדים, שאותם החזיק כבני ערובה בבניין המגורים. כלי תקשורת מקומיים זיהו את האיש כסבהש בת'הם, שנגדו מתנהל משפט באשמת רצח, אך שוחרר בערבות. כתב מקומי סיפר ל-BBC כי "הוא האמין שהמקומיים אחראים למעצרו בתיק הרצח והוא חטף את הילדים שלהם כדי לנקום".

השוטרים שהגיעו למקום ניהלו אתו משא ומתן במשך כעשר שעות, במטרה לשחרר את הילדים, אך לבסוף החליטו לפרוץ לבניין. בת'הם נהרג בקרב היריות עם השוטרים והילדים, מגיל חצי שנה ועד גיל 15, חולצו והובאו למקום מבטחים.

מאוחר יותר, היכו תושבים באזור את אשתו למוות. האישה הותקפה ככל הנראה על ידי שכנים שראו אותה מנסה לברוח מהמקום. מהמשטרה נמסר כי המקומיים יידו לעברה לבנים ואבנים. קצין המשטרה אמר לתקשורת המקומית כי "היא סבלה מפגיעות ראש ודיממה בדרך לבית החולים", אך מתה מפצעיה לפני שהספיקה להגיע אליו. לא ברור אם היא הייתה מעורבת בחטיפת הילדים או לא.

גבר נושא ילדים אחרי שחולצו במחוז הצפוני אוטר פרדש בהודו ב-30 בינואר 2020. AP
"הוא חטף את הילדים כדי לנקום". חילוץ הילדים מהבניין שבו הוחזקו/AP

כתב מקומי סיפר ל-BBC כי התושבים העבירו את הלילה בפחד. "היה פחד בשכונה ואף אחד לא ישן. כולם דאגו לשלומם של הילדים", אמר הכתב. "המשטרה ניסתה לשכנע אותו להיכנע במשך כמה שעות. הם הזעיקו כוחות מיוחדים כשניסיונם נכשל".

בזמן שהוחזקו הילדים בבניין, רק ילדה אחת בת שישה חודשים הורשתה לצאת, כשבת'הם העביר אותה לשכנה דרך המרפסת, שבע שעות לאחר שחטף את הילדים.

עוד בוואלה!

תגובת מדינות ערב לעסקת המאה הוכיחה שהפלסטינים כבר לא מעניינים אותן

לכתבה המלאה
הורי ילדים שנלקחו כבני ערובה במחוז אוטר פרדש בהודו ב-30 בינואר 2020. AP
"היה פחד בשכונה". אמהות מודאגות בכפר/AP

כשהמשטרה הגיעה למקום החל בת'הם לירות מהבית. מפקד המשטרה במחוז אום פרקש סינג אמר כי "כשהבנו שיש לו יכולות ירי, ואחרי איומי הפצצה שלו, כל בכירי המשטרה החליטו לתקוף אותו". הוא סיפר כי בעת ניסיונות הפריצה לבית, בת'הם נהרג. מהירי נפצעו אשתו, שני שוטרים ועובר אורח אחד.

לפי דיווח בעיתון הודו היום, בת'הם שלח מכתב לשלטון המקומי במחוז, והתלונן על היעדר שירותים בביתו, דבר שבגינו הגיע לו דיור ממשלתי, לטענתו. במהלך שעות הדרמה של המצור, פנו כמה ערוצי טלוויזיה לביתו כדי לשאול האם הוא מוכן להציג את דרישותיו לממשלה או לרשויות.

גבר נושא ילדים אחרי שחולצו במחוז הצפוני אוטר פרדש בהודו ב-30 בינואר 2020. AP
חילוץ הילדים מהבניין שבו הוחזקו/AP
  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully