וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקש מהצלם להתוודות וסיפר בשידור חי: "רצחתי את בת זוגי"

צעיר הודי בן 27 הגיע לאולפני ערוץ חדשות, וקיבל זמן אוויר שבו סיפר כי הוא אחראי לרצח של חברתו, רק כי משפחתה סירבה לחתונתם. הוא חשוד ברצח בת זוג נוספת. האירוע הזכיר סצינה מהסרט "הג'וקר", והעלה תהיות לגבי האתיקה העיתונאית

צילום: מתוך הטוויטר של NEWS18, עריכה: ניר חן

אזרח הודי התוודה בשידור חי בטלוויזיה כי הוא רצח את בת זוגו, והוא נעצר באולפנים אחרי שהצוות התקשר למשטרה. לפי רשת BBC, מנינדר סינג', בן 27, הגיע לאולפני ערוץ "חדשות 18" בעיר צ'נדיגרה שבצפון המדינה ואמר לצלם כי הוא רוצה "להתוודות". הצוות הכניס אותו לאולפן, ושידרו את "הווידוי" שלו. הוא אמר למגיש התכנית כי הוא רצח את בת זוגו, סרבג'יט קאור, משום שהשיחות עם משפחתה על חתונתם לא עלו יפה רק כי הוא מקסטה אחרת.

סינג' סיפר כי הוא הגיע "להתוודות" משום שהמשטרה הציקה למשפחתו מאז שגופתה של קאור נמצאה ב-30 בדצמבר במלון שבו הזוג הזמין חדר. מאז, הוא היה במנוסה. המשטרה אמרה כי הוא חשוד ברצח של בת זוג קודמת שהייתה לו, במדינת הריאנה הסמוכה. הוא שוחרר בערבות בזמן שהחקירה נמשכה.

האירוע הושווה לסצינה מרכזית מהסרט "הג'וקר" בכיכובו של חואקין פיניקס, והעלה תהיות לגבי אתיקה עיתונאית. "הוא רצה פרסום וסימפטיה, והוא אולי גם קיווה שאיזה עורך דין ייקח את התיק משום שאין לו כסף לאחד", אמר נהאה ידב, גורם במשטרה המקומית, לרשת BBC.

הודו: מנינדר סינג, בן 27, הגיע לאולפני ערוץ News18 בצ'נדיגאר, 
והתוודה בשידור חי על כך שרצח את חברתו בגלל שניהלה רומן

סינג נעצר בשידור חי, דקות ספורות לאחר שהודה במעשה הרצח. אתר רשמי
המשטרה סבורה כי הוא חיפש "פרסום וסימפטיה". סינג מתוודה בשידור חי/אתר רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully