וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע הפאב: צעיר ירה למוות בהוריו וארבעה בני משפחתו בגרמניה

החשוד בן ה-26 רצח את השישה ואף גרם לפציעתם של שניים נוספים בעיירה רוט אם סי שבדרום-מערב המדינה. כוחות המשטרה איתרו את היורה מחוץ לזירה כשאינו חמוש ועצרו אותו. במשטרה המקומית מעריכים כי הרקע לתקרית הוא סכסוך משפחתי

צילום: רויטרס

צעיר בן 26 ירה למוות היום (שישי) בהוריו ובארבעה בני משפחה נוספים בעיירה רוט אם סי שבדרום-מערב גרמניה. מחקירה ראשונית עולה כי הירי החל בשעה 12:45 (שעון מקומי) בתוך פאב מקומי, ובו נורו למוות שלושה גברים בני 36, 65 ו-69 ושלוש נשים בגילאים 36, 56, ו-62, כששניים מהם היו הוריו של היורה. שניים נוספים נפצעו כתוצאה מהירי, אחד מהם במצב קשה. החשוד אף איים בנשקו, אקדח שהחזיק ברישיון, על שני ילדים אך לא פגע בהם.

זמן קצר לאחר הירי, עצרו כוחות המשטרה את היורה שהמתין בפאב ושללו מעורבות חשודים נוספים. "טרם התברר מהו המניע, אך אנו מניחים כי מדובר בסכסוך משפחתי", אמרו במשטרה. העיירה רוט אם סי ממוקמת כ-135 קילומטרים מדרום-מזרח העיר פרנקפורט.

זירת הירי בעיירה רוט אם סי בגרמניה. 24 בינואר 2020. רויטרס
זירת האירוע. גרמניה, היום/רויטרס

לפני כשבועיים, ילד כבן 11 נכנס לבית הספר בעיר טורון שבצפון מקסיקו, ירה למוות במורה ופצע לפחות שישה נוספים לפני שהתאבד. ראש עיריית טורון, אמר לטלוויזיה המקומית ברשותו של הילד היו שני אקדחים כשפתח בירי בבית הספר הפרטי המכונה "קולג'יו סרוונטס" בשעות הבוקר, שעון מקומי.

(עדכון ראשון: 16:42)

זירת הירי בעיירה רוט אם סי בגרמניה. 24 בינואר 2020. רויטרס
כוחות נמצאים בזירת הירי בעיירה. גרמניה, היום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully