וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנס עם שני אקדחים: בן 11 ירה למוות במורה במקסיקו - והתאבד

ראש עיריית טורון אישר את הדברים ואמר כי עצוב שילד יכול להיכנס עם אקדחים לבית הספר. לפי כלי תקשורת מקומיים, ארבעה בני אדם נוספים נפצעו, בהם ילדים. מושל המדינה: "הוא אמר לכמה מחבריו שהיום זה היום, ככל הנראה ניסה לשחזר משחק וידאו"

צילום: רויטרס, עריכה: שאול אדם

(בווידאו: 21 בני אדם נהרגו בקרבות בין שוטרים לחמושים מקרטל סמים במקסיקו)

ילד כבן 11 נכנס לבית הספר בעיר טורון שבצפון מקסיקו, ירה למוות במורה ופצע לפחות שישה נוספים לפני שהתאבד - כך מסרו היום (שישי) כלי תקשורת מקומיים. חורחה זרמנו, ראש עיריית טורון, אמר לטלוויזיה המקומית ברשותו של הילד היו שני אקדחים כשפתח בירי בבית הספר הפרטי המכונה "קולג'יו סרוונטס" בשעות הבוקר, שעון מקומי.

"זו טרגדיה, ממש עצוב שילד בן 11 יכול לבוא לבית ספר עם שני אקדחים", אמר זרמנו. בערוצי הטלוויזיה המקומיים נראו עשרות שוטרים וחיילים המקיפים את בית הספר. כמה מכלי התקשורת המקומיים אמרו כי אחד הילדים נפצע באורח אנוש וקיים חשש לחייו.

גורמי ביטחון במקסיקו מחוץ לבית הספר בעיר טורון בו ילד בן 12 ירה למוות במורה ופצע שישה נוספים. 10 בינואר 2020.. רויטרס
נכנס עם 2 אקדחים וירה במורה. אנשי ביטחון מחוץ לבית הספר בעיר/רויטרס

מיגל ריקלמה, מושל מדינת קוהוילה שם נמצאת טורון, אמר במסיבת עיתונאים כי לילד, שאמו הלכה לעולמה לפני כמה שנים, לא היו בעיות בבית הספר. "הוא התנהג יפה, אבל אמר לכמה מחבריו לכיתה ש'היום היה היום'", אמר. "ממה שאנחנו יכולים לראות הילד הושפע ממשחק וידאו".

ריקלמה אמר כי הילד ככל הנראה הושפע ממשחק ירי המשוחק בגוף ראשון, בשם "בחירה טבעית", ולבש חולצת טריקו עליה הופיע שם המשחק במהלך ההתקפה. עוד הוסיף כי הוא מאמין שהילד ניסה "לשחזר" את המשחק.

עוד בוואלה!

לאחר המתקפות בעיראק: ארה"ב הטילה סנקציות על בכירים איראנים

לכתבה המלאה

למרות שמספר מקרי הרצח במקסיקו שבר שיאים בשנתיים האחרונות, התקרית בבית הספר נתפסת כחריגה מאוד. ביום שלישי האחרון פורסמו נתוני הרשויות שהראו כי יותר מ-60 אלף איש נעלמו במקסיקו מאז תחילת המלחמה בקרטלי הסמים ב-2006. - נתונים הגבוהים בהרבה מההערכות הקודמות שנעו סביב 40 אלף. בנוסף לכך, יותר מ-31 אלף איש נרצחו במדינה רק בשנה שעברה.

פרמדיקים בבית הספר בעיר טורון שבמקסיקו בו ילד בן 12 ירה למוות במורה ופצע שישה נוספים. 10 בינואר 2020.. רויטרס
גורמי הרפואה בעיר מפנים פצועים מהירי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully