וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון חיסול: אחיין של עבריין מוכר נפצע קשה מירי בנהריה

22.1.2020 / 14:11

אלמונים פתחו בירי לעבר הצעיר בן ה-29 במועדון סנוקר בעיר. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו למרכז הרפואי לגליל, שם הוגדר מצבו יציב והוא מורדם ומונשם וצפוי לעבור ניתוח. המשטרה פתחה בחקירה ומבצעת סריקות לאיתור חשודים, הרקע נמצא בבדיקה

עריכה: עמית שמחה

צעיר בן 29, אחיין של עבריין המוכר למשטרה, נפצע באורח קשה אמש (שלישי) מירי במועדון סנוקר ברחוב וייסבורג בנהריה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו למרכז הרפואי לגליל בעיר. צוותי הרפואה בבית החולים העבירו את הפצוע לחדר ניתוח כשמצבו מוגדר יציב והוא מורדם ומונשם.

כוחות משטרה שהוזעקו לזירת הירי פתחו בסריקות אחר חשודים והחלו באיסוף ממצאים. הרקע והנסיבות לתקרית בבדיקה, ונבדק חשד לניסיון חיסול.

ביום ראשון שעבר נרצח במרכז העיר אבי ציצואשוילי, נער בן 17 שנקלע לנסיון חיסול של עבריין בן 27 מעכו. בן ה-27 עדיין מאושפז בבית החולים בנהריה והחקירה עודנה בעיצומה. היחידה המרכזית של מחוז חוף עסוקה בניסיון לפענח את האירוע הזה ובמקביל למנוע נקמת דם על ניסיון הפגיעה בו. שלושה מקרוביו נעצרו ביום חמישי שעבר בשכם, לשם לטענת המשטרה יצאו כדי להתחמש בנשק ואמל"ח.

מנהל היחידה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי לגליל, ד"ר ניקולא מחול, אמר היום כי פצוע הירי מנהריה שהובא אתמול בלילה נמצא במצב קשה ויציב וכי הוא יועבר לניתוח להשלמת הטיפול בו.

זירת הירי באשדוד - ה-28 לדצמבר 2018. דוברות משטרת ישראל
המשטרה עורכת סריקות לאיתור חשודים/דוברות משטרת ישראל

אבל, שלשום שיחרר אותם בית המשפט המחוזי בחיפה שדחה ערר של הימ"ר על החלטה מיום קודם של בית משפט השלום בחיפה וקבע כי לא ניתן להחזיקם מאחורי סורג ובריח לצורך מניעה. המשטרה לא המתינה, פשטה על דירת מסתור בעתלית, שם עצרה תשעה צעירים מעכו וטמרה בחשד לרצח של ציצואשוילי וניסיון הרצח של העבריין מעכו. שלושה מהם חשודים במעורבות אישית באירוע, והשישה האחרים בסיוע של לאחר מעשה. במהלך יום שלישי, שעות ספורות לפני הירי במועדון הסנוקר בנהריה, האריך בית משפט השלום בחיפה את מעצריהם של חשודים אלה.

ביום שני האחרון, מחמוד מוברשם, גבר כבן 30, נורה למוות בג'דיידה-מכר שליד עכו. הגבר, תושב המקום, נפצע באורח קשה ופונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה, שם נקבע מותו כעבור זמן קצר. כוחות משטרה הגיעו לזירה וחוקרי מז"פ החלו באיסוף ממצאים. המשטרה פתחה בחקירה ונבדק חשד לרצח.

חאלד כיאל, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "הענקנו לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של חיאן למרכז הרפואי לגליל בנהריה, שם נאלצו לקבוע את מותו עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

(עדכון ראשון: 2:15)

עוד בוואלה!

החוקר הבכיר לחשוד: "אם לא תדבר, אשתך תגמור באבו כביר"

לכתבה המלאה
מחמוד מוברשם שנורה למוות בג'דיידה-מכר. אתר רשמי
נורה למוות בעכו. מחמוד מוברשם/אתר רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • ירי
  • נהריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully