וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה ב-443: כתב אישום יוגש נגד הנהג שדרס למוות את האם ובתה

הפרקליטות צפויה להגיש כתב אישום נגד הנהג טארק כורד, שחשוד בדריסתן למוות של ציפי רימל ובתה לפני כחודשיים. לוואלה! NEWS נודע כי אתמול נערך לו שימוע, לאחר שהפרקליטות הודיעה לסנגורו כי בכוונתה להעמידו לדין בגין המתה בקלות דעת

צילום: רוני כנפו, עריכה: אסף דרורי

פרקליטות מחוז ירושלים צפויה להגיש מחר כתב אישום נגד הנהג שגרם למותן של ציפי רימל ובתה נועם בתאונת הדרכים בכביש 443 לפני כחודשיים. לוואלה! NEWS נודע כי אתמול נערך שימוע לנהג טארק כורד, זאת לאחר שהפרקליטות הודיעה לסנגורו כי בכוונתה להעמידו לדין על עבירת המתה בקלות דעת בכפוף לשימוע.

בתאונה נפצעו גם האב אפרים והבן איתי בעת שהיו בדרכם מירושלים לביתם בנווה צוף. אפרים התאושש ונמצא בשיקום ואיתי עדיין מאושפז במצב קשה בבית החולים שערי צדק בעיר. אתמול, במפגש עם צוות בית החולים אמר האב אפרים כי "הסיפור שלנו הוא טריגר למודעות לנושא תאונות הדרכים". הוא הביע תקווה כי אנשים יזכרו את הנושא דרך הסיפור שלהם. "הרעיון המרכזי הוא שאנחנו במדינת ישראל נלחמים בהרבה חזיתות, ואולי גם המקרה שלנו יהווה טריגר למודעות לנושא הזהירות בדרכים".

האם ציפי ובתה נועה רחל, שנהרגו בתאונת דרכים בצומת גבעת זאב, והאב אפרים שנפצע בתאונה באורח קשה. זירת התאונה בצומת גבעת זאב.01 בדצמבר 2019.. באדיבות המשפחה
האם ציפי ובתה נועה/באדיבות המשפחה

התאונה אירעה סמוך לצומת גבעת זאב-מחנה עופר, מירושלים לכיוון מודיעין, בזמן שהרכבים ככל הנראה היו בנסיעה. איתי, שנפצע באורח אנוש לאחר שנלכד במושב האחורי של הרכב, מציין היום את יום הולדתו ה-12. בנוסף אליו ולאביו אפרים, נפצעו עוד ארבעה בני אדם בתאונה, בהם צעיר בן 18 שנפצע באורח בינוני עד קשה.

על פי החשד, נהג הרכב שהתנגש ברכבם של בני המשפחה נסע במהירות מופרזת. כתוצאה מהתאונה, נפגעו שלושה רכבים נוספים שעמדו בצומת. לזירה הגיעו שוטרים ובוחני תאונות הדרכים של המשטרה, שפתחו בחקירה לבירור הנסיבות תוך איסוף ראיות וממצאים. "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד שהתרחשה בצומת גבעת זאב", סיפר חובש מד"א ישי לוי. "שני כלי הרכב היו ממש מעוכים ומפורקים והפצועים נלכדו בתוכם".

עוד בוואלה!

"אסון בלתי נתפס": ציפי ונועם התינוקת נהרגו בתאונה הקטלנית בכביש 443

לכתבה המלאה
זירת התאונה בה נהרגו אישה בת 35 וביתה בת שלושה שבועות בצומת גבעת זאב. 01 בדצמבר 2019.. מד"א
זירת התאונה בכביש 443/מד"א

לבני הזוג עוד שלושה ילדים - לאה בת התשע, עמיחי בן השבע והראל בן השלוש. ציפי עבדה בהוראה כמורה לאנגלית בבית ספר בנווה צוף. היא ובן זוגה אפרים היו בעבר רכזי נוער בהתנחלות, ושליחים בקהילה היהודית בשיקגו.

שלושה שבועות לפני התאונה היא הביאה לעולם את נועם רחל. "היא ביקשה שאבוא להיות איתה ולהביא לה שוקולדים", סיפרה דבורה, אחותו של אפרים. "החזקתי את נועה. תמיד היה לי פחד מילדים קטנים, אבל היא פשוט נולדה יפה. ציפי כל כך התרגשה שיש לה עוד בת ונועם כבר הייתה לבושה בכל פריט ורוד אפשרי. אמרתי לציפי כמה הילדה שלה יפה". היא הוסיפה כי "זאת תינוקת שלפני שלושה שבועות החזקתי אותה בבית חולים, והיום הגעתי לבית החולים הזה כדי להיפרד ממנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully