וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקריות בדרום נמשכות: צרור בלונים עם מטען נפץ אותר בשדרות

20.1.2020 / 16:59

אחרי שורת תקריות דומות בדרום בימים האחרונים, צרור בלונים המחובר לחפץ חשוד נמצא בעיר. למקום הוזעקו כוחות משטרה, בהם גם חבלן שסגר את הזירה עד לסיום הטיפול במטען. במשטרה הזכירו לאור האירועים האחרונים כי יש לדווח בכל מקרה בו מבחינים בחפץ חשוד

.

(בווידיאו: תקיפת צה"ל בעזה בתגובה לשיגור בלוני נפץ לישראל, ב-15 בינואר)

צרור בלונים עם מטען נפץ, שעל פי החשד שוגר לשטח ישראל מרצועת עזה, נחת היום (שני) בשדרות. לאחר שצרור הבלונים נמצא בעיר, כשהוא מחובר לחפץ החשוד, הוזעקו למקום כוחות המשטרה, בהם גם חבלן, והמקום נסגר עד לסיום הטיפול במטען. לא היו נפגעים.

התקרית מצטרפת לשורת אירועים דומים בימים האחרונים, שבהם נמצאו בלוני נפץ שעל פי החשד שוגרו מרצועת עזה. אתמול, בלון ממולכד ככל הנראה התפוצץ בשדרות. כוחות משטרה פתחו בסריקות סמוך לזירה, ברחוב משעול החשמונאים, בעקבות הדיווחים על הפיצוץ. ביום שישי, אותרו בלונים המחוברים למטען נפץ בקו החוף של אשדוד, ויום לפני כן אותר זר בלונים המחובר למטען בשטח פתוח בתחום המועצה האזורית אשכול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צרור הבלונים עם החפץ החשוד בשדרות, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאור רצף האירועים האחרונים, במשטרה הזכירו לציבור כי "בכל מקרה בו מבחינים בחפץ חשוד, יש לדווח מיד למשטרת ישראל בטלפון 100. חל איסור לגעת בחפץ ויש להשאיר את הטיפול בו לחבלני משטרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully