וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בלון ממולכד התפוצץ בעיר שדרות. איש לא נפגע

19.1.2020 / 15:16

למוקדים דווח על פיצוץ ברחוב משעול החשמונאים בעיר, אולם כוחות שהגיעו למקום לא איתרו עדות לפיצוץ. "כוחות הביטחון והשיטור למקום אך לא מצאו אינדיקציה לסיבת הפיצוץ", נמסר מעיריית שדרות

צילום: הסתדרות העובדים הלאומית

כוחות פתחו בצהריים (ראשון) בסריקות בעקבות דיווחים על בלון ממולכד שהתפוצץ, על פי החשד, ברחוב משעול החשמונאים. איש לא נפגע בתקרית, ועד לשלב זה לא אותרה עדות לפיצוץ.

"בעקבות דיווח של תושבים למוקד העירוני על קול פיצוץ באחת השכונות, יצאו כוחות הביטחון והשיטור למקום אך לא מצאו אינדיקציה לסיבת הפיצוץ", נמסר מעיריית שדרות.

זר בלונים בשטח פתוח בתחום המועצה האזורית אשכול 16 בינואר 2020. דוברות המשטרה, אתר רשמי
בלוני הנפץ שאותרו בקו החוף של אשדוד, בשבוע שעבר/אתר רשמי, דוברות המשטרה

בימים האחרונים נרשמו כמה מקרים של שיגור בלוני תבערה מרצועת עזה לעבר ישראל, לרבות אתמול. ביום שישי אותרו בלונים המחוברים למטען נפץ בקו החוף של אשדוד, לאחר שעל פי החשד שוגרו מרצועת עזה. כוחות משטרה וקבלנים טיפלו בחפץ החשוד, שאותר לאורך קו החוף, לאחר שהוזעקו למקום בעקבות דיווח שהתקבל במוקד המשטרה. ניידות המשטרה סגרו את הזירה למניעת סכנה לציבור עד לתום עבודת החבלן.

יום לפני כן מטען שמחובר לזר בלונים אותר בשטח פתוח בתחום המועצה האזורית אשכול, ולמקום הוקפצו חבלני משטרת ישראל. בזמן הגעתם התפוצץ זר הבלונים, וחבלני המשטרה אספו מהמקום את השרידים. לא נגרם נזק ולא היו נפגעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully