וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע סבב המינויים מהמשטרה: ראש אגף החקירות ניצב גדי סיסו פורש

20.1.2020 / 16:39

ראש אגף החקירות והמודיעין הודיע על החלטתו לסיים את תפקידו בפני מ"מ המפכ"ל, שערך שיחות עם ניצבי המשטרה. מדובר בפרישה שנייה ביממה, לאחר שגם ראש אגף התנועה אבי אדרי החליט לפרוש בחודשים הקרובים. כהן ידון עם ארדן בסבב המינויים הצפוי בימים הקרובים

עריכה: טל רזניק

ראש אגף החקירות והמודיעין ניצב גדי סיסו הודיע היום (שני) כי הוא יסיים את תפקידו ויפרוש מהמשטרה. סיסו הודיע על החלטתו בפני ממלא מקום המפכ"ל, מוטי כהן, במהלך סבב שיחות שערך עם ניצבי המשטרה בימים האחרונים.

סיסו יפרוש מהמשטרה עם סיום תפקידו. בנוסף אליו, גם ראש אגף התנועה, ניצב אבי אדרי, הביע את רצונו לפרוש מהשירות במשטרת ישראל וסוכם כי הוא יפרוש בחודשים הקרובים. השר לביטחון פנים גלעד ארדן ומ"מ המפכ"ל ידונו בימים הקרובים בסבב המינויים הצפוי במשטרה.

פרישתם של סיסו ואדרי מגיעה לאחר שהשר ארדן החליט להקפיא את ההליך למינוי מפכ"ל קבוע למשטרה, בראשה מכהן בימים אלה ממלא המקום כהן. בשבוע שעבר, הודיע מ"מ המפכ"ל כי יקיים סבב מינויים בצמרת המשטרה.

גדי סיסו ראש אגף החקירות והמודיעין במהלך טקס הפרידה שנערך עבור מני יצחקי בבית שמש 6 בדצמבר 2017. ראובן קסטרו
פורש מהארגון. סיסו/ראובן קסטרו

סיסו שימש בין היתר ראש מפלג מודיעין בימ"ר מחוז הדרום, נספח המשטרה בתאילנד, מפקד מחלקת הסיגינט המשטרתית באגף החקירות והמודיעין וראש היחידה הארצית לחקירת פשיעה בינלאומית וחמורה. סיסו מונה לתפקיד סגן ראש אגף החקירות והמודיעין בשנת 2016, ושנה לאחר מכן הועלה לדרגת ניצב ומונה לעמוד בראש האגף, במקומו של מני יצחקי.

אתמול, גורמים במשטרה הודיעו על פנייתו של אדרי למ"מ המפכ"ל בבקשה לסיים את תפקידו. בכך, הוא יסיים 34 שנים של שירות במשטרת ישראל. באוגוסט האחרון דווח כי בשנת 2014 העביר אדרי, אז מפקד תחנת משטרת חיפה, סכום של כמה אלפי שקלים לעבריין בכיר באזור הקריות, וזאת בעקבות חוב הימורים של בנו. אדרי, בנו ומעורבים נוספים זומנו אז לתת עדות במח"ש, אך לא נחקרו כחשודים. לפי כמה גורמים אדרי הודה כי שילם עבור הלוואה שלקח בנו, ובמח"ש סברו שהתנהלותו לא מעלה חשד לפלילים.

עוד בוואלה!

קרב בין ארדן למשטרה: קצינים קיבלו פטור מפוליגרף, השר פנה ליועמ"ש

לכתבה המלאה
אבי אדרי. אתר רשמי
יפרוש אחרי 34 שנים. אדרי/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully