וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 34 שנים: ראש אגף התנועה במשטרה ניצב אבי אדרי פורש מתפקידו

19.1.2020 / 20:15

ניצב אבי אדרי פנה למ"מ מפכ"ל המשטרה בבקשה לסיים את תפקידו כראש אגף התנועה ולפרוש מהמשטרה. עם פרישתו, הוא מסיים 34 שנים של שירות במגוון תפקידים במשטרה

עריכה: ניב מעוז

ניצב אבי אדרי פנה היום (ראשון) למ"מ מפכ"ל המשטרה בבקשה לסיים את תפקידו כראש אגף התנועה ולפרוש ממשטרת ישראל - כך מסרו גורמים במשטרה. עם פרישתו של ניצב אדרי בן ה-53, הוא מסיים 34 שנים של שירות במשטרת ישראל.

בתפקידיו האחרונים כיהן אדרי כראש אגף התנועה, המזכיר לשר לביטחון הפנים, מפקד בית הספר לקצינים ותפקידי פיקוד נוספים. הוא התגייס למשטרת ישראל ב-1990, ושירת בתחילת דרכו בתחנת זבולון. כמו כן, שימש כמפקד תחנת זכרון יעקב, מפקד תחנת עכו ומפקד תחנת חיפה.

אבי אדרי. אתר רשמי
מסיים 34 שנים במדי המשטרה. ניצב אדרי/אתר רשמי

באוגוסט האחרון דווח כי בשנת 2014 העביר אדרי, אז מפקד תחנת משטרת חיפה, סכום של כמה אלפי שקלים לעבריין בכיר באזור הקריות, וזאת בעקבות חוב הימורים של בנו. אדרי, בנו ומעורבים נוספים זומנו אז לתת עדות במח"ש, אך לא נחקרו כחשודים. לפי כמה גורמים אדרי הודה כי שילם עבור הלוואה שלקח בנו, ובמח"ש סברו שהתנהלותו לא מעלה חשד לפלילים.

פרישתו של אדרי באה כשברקע מכהן בראש המשטרה מ"מ המפכ"ל מוטי כהן, כשלאחרונה התכוון השר לביטחון הפנים גלעד ארדן למנות מפכ"ל קבוע למשטרה, אך החליט להקפיא את ההליך. בשבוע שעבר הודיע מ"מ המפכ"ל כי יקיים סבב מינויים בצמרת המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully