וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלק מפולחן דתי: שבעה בני אדם נרצחו על ידי אנשי כת בפנמה

במהלך טקס גירוש שדים של כת אינדיאנית בצפון מערב המדינה הוצאו להורג השבעה, בהם אם וחמשת ילדיה. 15 אנשים נוספו הוחזקו בשבי על ידי הכת, ולפי הרשויות גם הם יועדו להיות חלק מטקס דתי עתידי. הרשויות ממשיכות בחקירה

רויטרס

גופותיהם של שבעה אנשים נמצאו אתמול (חמישי) בקבר אחים באזור מרוחק בפנמה הנשלט על ידי כת נוצרית אינדיאנית. בין הנרצחים אישה בהיריון וחמשת ילדיה. 15 איש נוספים שנמצאו במקום היו בשבי הכת.

הרשויות מאמינות כי חברי הכת הדתית ביצעו טקס גירוש שדים על הקורבנות באזור שבצפון מערב פנמה. רפאל באלוייס, תובע בכיר בתיק, טען כי הקבר התגלה לאחר שמקומיים הודיעו לרשויות כי כמה משפחות מוחזקות בניגוד לרצונן בידי הכת.

האזור בו הגופות נמצאו מרוחק כ-250 ק"מ מהבירה פנמה סיטי, והוא נשלט על ידי הכת, הקוראת לעצמה "האור החדש של האל". באלוייס אמר כי חברי הכת ביצעו פולחן דתי כלשהו, שבו חלק מהאנשים הוחזקו במקום בניגוד לרצונם, ואם והם לא התוודו על חטאיהם הדתיים, הם הוצאו להורג.

החשודים במעשה, כולל נער אחד, יופיעו היום בפני בית משפט. לפי מקור לא רשמי, אחד העצורים הוא אביה של האישה שהייתה בהיריון ונרצחה. הרשויות חוקרות את המקרה.

שוטרים בכפר המרוחק בו נרצחו 7 בטקס דתי. פנמה 2020\01\16. רויטרס
שוטרים בכפר המרוחק בו נערך הטקס הדתי/רויטרס

עוד בוואלה!

האישומים הוקראו, נשיא העליון השביע: משפט הדחת טראמפ בסנאט יוצא לדרך

לכתבה המלאה
חוסה גונזאלס (משמאל) בעלה של האישה ואביהם של חמשת הילדים שנהרגו (2020\01\16). AP
חוסה גונזאלס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully