וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשודה ברצח בכרמיאל דפקה על דלת השכן ואמרה: "יש גופה באחת הדירות"

15.1.2020 / 12:32

ברחוב הגליל בעיר מספרים כי הנרצחת בת ה-32, עברה רק לאחרונה להתגורר באזור רוויי אלימות: "זו שכונה קשה, יש פה הרבה בלאגנים". המעטים שהכירו אותה, העידו עליה כאישה שקטה, וטענו כי הקשר בינה לחשודה במעשה אינו ברור. "אנחנו בהלם מוחלט"

צילום: אלי אשכנזי, וואלה!NEWS

שעות אחדות לאחר שאישה בת 32 אותרה בדירתה בכרמיאל ללא רוח חיים, תושבי רחוב הגליל בו התגוררה מנסים להתמודד עם הידיעה על מותה. הם מספרים כי עברה רק לאחרונה עברה להתגורר בבניין מספר 9 בשכונה הבעייתית, רוויית מקרי האלימות. רק בודדים הכירו אותה, ומבירור ראשוני עולה כי אחד מהם היה זה שהזעיק את המשטרה לאחר שהחשודה במעשה דפקה על דלת דירתו וסיפרה כי ישנה אישה מתה באחת הדירות.

"היא הייתה בחורה טובה", סיפרה אחת השכנות על הנרצחת, שלדבריה סבלה מנכות ברגלה. תושב אחר מעיד כי מדובר ב"שכונה לא פשוטה", בה מתרשים מקרי אלימות מעת לעת. "יש פה הרבה בלאגנים", אמר לוואלה! NEWS.

חשד לרצח אישה בכרמיאל, 15 בינואר 2020. אלי אשכנזי
"היינו בהלם". זירת הרצח בכרמיאל, היום/אלי אשכנזי

החשודה, בת 30 נעצרה זמן קצר לאחר האירוע, ומוכרת למשטרה מתחום עבירות הסמים. "לא מסתדר לנו הסיפור הזה", העידו שכנות אחרות ברחוב. "הנרצחת והחשודה שונות לגמרי באופי שלהן, איך הן הגיעו להיות ביחד?". הם סיפרו כי הנרצחת הייתה אישה שקטה וכי החשודה "ממש לא דומה לה". "אנחנו בהלם לחלוטין", הוסיפו.

פרמדיק מד"א אדי קחני שהגיע לדירה סיפר "כשהגענו למקום, ראינו אשה כבת 32 מחוסרת הכרה, עם פצעי דקירה, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

עוד בוואלה!

מנכ"ל רפאל וסמנכ"ל תעשיה אווירית: שיאני השכר בחברות הממשלתיות

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שוני בינה לנרצחת". גופתה האישה בזירת הרצח, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

כוחות המשטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירה ובאיסוף הממצאים במקום. עוד עלה חשד כי הקורבן הותקפה ונדקרה באמצעות כלי חד מאחר שעל גופתה נמצאו סימני דקירה. בתום הערכת מצב הוטלה החקירה על מחלק הרצח ביחידה המרכזית.

חשד לרצח אישה בכרמיאל, 15 בינואר 2020. אלי אשכנזי
"אנחנו בהלם". זירת הרצח, היום/אלי אשכנזי
חשד לרצח אישה בכרמיאל, 15 בינואר 2020. אלי אשכנזי
זירת הרצח בכרמיאל, היום/אלי אשכנזי
קרובות משפחתה של הנרצחת בכרמיאל, 15 בינואר 2020. אלי אשכנזי
קרובי הנרצחת, היום/אלי אשכנזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully