וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בכרמיאל: אישה בת 32 נמצאה דקורה בביתה; חשודה נעצרה

15.1.2020 / 9:41

שוטרים הוזעקו לדירה בה מתגוררת האישה ברחוב הגליל בעיר ומצאו אותה ללא רוח חיים כשעל גופה סימני דקירה. מחקירת המשטרה עלה כי הדיירת נדקרה בחפץ חד. לאחר בדיקה נעצרה לחקירה חשודה כבת 30. הרקע למקרה עדיין לא ידוע

אתר רשמי

אישה בת 32 נמצאה הבוקר (רביעי) ללא רוח חיים בביתה ברחוב הגליל 9. כוחות משטרה הוזעקו לדירה ברחוב הגליל בעיר ומצאו אותה כשעל גופה סימני דקירה. חקירה נפתחה ונסיבות התקרית נבדקות.

פרמדיק מד"א אדי קחני שהגיע לדירה סיפר "כשהגענו למקום, ראינו אשה כבת 32 מחוסרת הכרה, עם פצעי דקירה, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

כוחות המשטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירה ובאיסוף הממצאים במקום. ביתה של האישה ממוקם בבניין ישן בעיר, והיא עברה למקום רק לפני כחודש. רק כמה שכנים בודדים הכירו אותה, ומבירור ראשוני עולה כי אחד מהם הזעיק את המשטרה. שכנתה של הנרצחת סיפרה כי הייתה "בחורה טובה". לדבריה, היא סבלה מנכות קלה באחת מרגליה. תושב אחר המתגורר בבניין סמוך אמר כי " זו שכונה לא פשוטה", וכי "יש פה הרבה בלגנים. יש פה הרבה מקרי אלימות".

זירת רצח של אישה כבת 30 בכרמיאל, 15 בינואר 2020. אלי אשכנזי
זירת הרצח, הבוקר/אלי אשכנזי

עוד עלה חשד כי הקורבן הותקפה ונדקרה באמצעות כלי חד. בתום הערכת מצב הוטלה החקירה על מחלק הרצח ביחידה המרכזית. החוקרים עצרו חשודה כבת 30 המתגוררת בעיר, שככל הנראה הייתה בדירת הנרצחת בזמן המקרה.

אתמול נעצר צעיר בחשד למעורבות ברצח אישה בת 33 תושבת ערוער שבנגב כמה שעות קודם לכן. הצעיר, קרוב משפחתה של הנרצחת, הועבר לחקירה במשרדי היחידה המשטרתית בבאר שבע, והיום צפויים להאריך את מעצרו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הרצח בכרמיאל, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

האישה אותרה בשעות הלילה כשהיא מחוסרת הכרה ובעלת סימני אלימות. היא פונתה במצב אנוש לבית החולים סורוקה בבאר שבע, תוך שמבצעים בה פעולות החייאה, אך מאוחר יותר נקבע מותה. מפרטים ראשוניים עולה כי בעלה של האישה הזעיק אמש את המשטרה סמוך לשעה 22:50. כשהגיע אל הבית יחד עם הניידת נמצאה האישה, אשתו השלישית שאינה מופיעה כנשואה ברישומים, במצב אנוש.

(עדכון ראשון: 7:16)

חשד לרצח בכרמיאל, 15 בינואר 2020. דוברות משטרת ישראל
הכוחות בזירה, הבוקר/דוברות משטרת ישראל
קרובות משפחתה של הנרצחת בכרמיאל, 15 בינואר 2020. אלי אשכנזי
קרובי הנרצחת סמוך לזירה, היום/אלי אשכנזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully