וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדריסה למוות ביום הכיפורים: הנהג שפגע בבן ה-8 הואשם בהמתה בקלות דעת

7.1.2020 / 9:33

כתב אישום הוגש נגד דורס איתי מרגי, אמיר אבו לבן, ביום הכיפורים האחרון, לאחר שפגע בו כשנסע על הכביש במהירות מופרזת. מיד עם הפגיעה, יצא אבו לבן מהרכב ומיהר להסתיר את הסמים שהיו ברכבו, כשמרגי מוטל מדמם על הכביש. פרקליטיו: התאונה הייתה בלתי נמנעת

צילום: אבי כהן, עריכה: ליר שפיגלר

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אמיר אבו לבן, בן 21 מרמלה, שדרס למוות את איתי מרגי בן השמונה ביום הכיפורים האחרון. אבו לבן הואשם בהמתה בקלות דעת - כפי שפורסם לראשונה בוואלה! NEWS - וכן בשיבוש מהלכי משפט, קשירת קשר לפשע, סחר בסם מסוכן והחזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רביד שיפמן, בצהרי יום כיפור ה-9 לאוקטובר השנה, הגיע אבו לבן ברכבו לגוש דן כדי למכור סמים מסוכנים מסוגים שונים לצרכני סמים שונים. לאחר שסיים מכירה בפתח תקווה, רמת גן ותל אביב, והיה בדרכו למכור ללקוח נוסף, נסע אל צומת הרחובות דרך נמיר ורחוב ז'בוטינסקי, בו נסע מרגי באותה העת על אופניו.

עוד עולה מכתב האישום כי הנאשם נסע בנתיב האמצעי בכביש ישר, במהירות מופרזת ומעל המותר, אז פגע במרגי בעוצמה רבה. מיד לאחר התאונה, תוך שמרגי מוטל מדמם על הכביש, הסתיר אבו לבן בשיחים הסמוכים לכביש את הסמים המסוכנים שהחזיק ברכבו, בכדי להעלימם מהשוטרים שיגיעו לזירה.

הילד איתי מרגי שמת בתאונת דרכים ביום כיפור. 10 באוקטובר 2019. באדיבות המשפחה
איתי מרגי/באדיבות המשפחה

צוותי מד"א פינו את מרגי לבית החולים איכילוב, כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש. מאוחר יותר באותו היום נקבע מותו. כתב האישום קובע כי "מותו של המנוח נגרם כתוצאה ממעשי הנאשם: נהג ברכב בקלות ראש ובחוסר זהירות וללא תשומת לב לחיי אדם, ביום כיפור במהירות מופרזת ומעל המותר; לא התאים את מהירות נסיעתו למועד בו נהג ברכב, יום כיפור, למרות שהיה מודע היטב לעובדה כי במועד זה משתמשים בכביש הולכי רגל ורוכבי אופניים ובהם, קטינים רבים, המסתמכים על המוסכמה הנוהגת; לא התאים את מהירות נסיעתו לתנועת עוברי הדרך ולתנאי הדרך, וכן לא האט את מהירות נסיעתו בכביש עם הגיעו אל הצומת ועל ידי כך לא הבחין במרגי".

בבקשה להארכת מעצר הבית שלו בתנאים מגבילים עד תום ההליכים, כתבה עו"ד שיפמן כי "מעשיו של המשיב (אבו לבן), אשר היה קל דעת, בנטילת סיכון בלתי סביר לאפשרות גרימת התוצאה קטלנית, בנהיגתו את הרכב במהירות גבוהה ומופרזת, שאינה הולמת את תנאי הדרך, בדרכו לביצוע עסקת סמים, מלמדים על המסוכנות הרבה הטמונה בו לסיכון בטחון הציבור".

עוד בוואלה!

כפי שפורסם בוואלה! NEWS: דורס הילד ביום כיפור יואשם בהמתה בקלות דעת

לכתבה המלאה
החשוד בדריסתו למוות של הילד איתי מרגי ביום כיפור בתל אביב. 13 באוקטובר 2019. לירן לוי, באדיבות המצולמים
הנאשם אבו לבן בדיונים בהארכת מעצרו, אוקטובר/באדיבות המצולמים, לירן לוי

עו"ד ליאור שטלצר ועו"ד סתיו כהן, המייצגים את אבו לבן מטעם הסניגוריה הציבורית, אמרו בתגובה לכתב האישום כי "מדובר בטרגדיה קשה. אמיר מביע צער עמוק על האירוע ותוצאותיו, וטוען בתוקף כי לא יכול היה להימנע מהתאונה, כפי שקבע בוחן תנועה משטרתי. הפרקליטות לא קיבלה את טענותינו ואנו נציג הטיעונים המלאים בבית המשפט".

(עדכון ראשון: 08:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully