וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג שדרס את הילד בת"א: "אני לא חושב על המשפט, אני פשוט מצטער"

22.10.2019 / 20:19

אמיר אבו לאבן שדרס למוות את איתי מרגי בן ה-8 ביום כיפור בעיר הביע חרטה על המעשה. "אני חייב לחיות עם זה כל החיים שלי", אמר. לדבריו הוא לא חושב על המשפט ועל מה שיקרה לאחר מכן אלא הוא פשוט מביע צער על הדריסה. בתחילת השבוע שוחרר אבו לאבן למעצר בית

אתר רשמי

אמיר אבו לאבן, החשוד בדריסת הילד איתי מרגי בתל אביב במהלך יום כיפור, הביע הערב (שלישי) חרטה על נהיגתו שגרמה למות הילד. "אני מצטער מעומק הלב שלי על מה שקרה בתאונה ועל האובדן של הילד", אמר. בהקלטה שהגיעה לידי וואלה! NEWS אמר אבו לאבן כי "אני חייב לחיות עם זה כל החיים שלי". החשוד, ששוחרר למעצר בית בן 20 יום בתחילת השבוע, הוסיף כי "עכשיו אני לא חושב על המשפטים ועל מה שיקרה במשפטים, פשוט אני מצטער".

עו"ד ליאור שטלצר שמייצג את אבו לאבן מטעם הסניגוריה הציבורית אמר כי "אנו מביעים צער עמוק על אובדן החיים הטראגי". הוא הוסיף כי "טענותיו של אמיר כי לא נהג תחת השפעת סמים נמצאו נכונות וכך גם כי לא חצה את הצומת באור אדום. לאור ממצאים שעולים מהחקירה אנו סבורים כי מדובר לכל היותר בחשד לגרימת מוות ברשלנות".

החשוד בדריסתו למוות של הילד איתי מרגי ביום כיפור בתל אביב. 13 באוקטובר 2019. לירן לוי, באדיבות המצולמים
"פשוט מצטער". החשוד אבו לאבן בבית המשפט/באדיבות המצולמים, לירן לוי

בסוף השבוע פורסם בוואלה! NEWS, כי המשטרה מיצתה את פעולות החקירה והחליטה לבקש מעצר בית ארוך כדי שיהיה לה מספיק זמן לבסס כתב אישום חמור. על פי החשד, אבו לאבן פגע עם רכבו במרגי בעת שזה רכב על אופניים בצומת הרחובות נמיר וז'בוטינסקי בעיר. במשטרה מייחסים לאבו לאבן, בן 20 מרמלה, עבירות של הריגה, ייבוא וייצוא אספקת סמים וסיכון חיי אדם, וחושדים כי הוא עסק בהפצת סמים כשעתיים לפני התאונה הקטלנית.

שירי דיאנה, אימו של נבו שהיה עמו בעת שנדרס סיפרה בשיחה עם וואלה! NEWS כמה ימים לאחר התקרית, כי "הם כל הבוקר רכבו ביחד עם יובל, אבא של איתי, הם עשו טיול בוקר. בצהריים חזרו כל אחד לביתו וקבעו לצאת שוב לרכב מתחת לבית". היא שיחזרהכי "אנחנו גרים בסמיכות למקום האירוע. הם ירדו שניהם עם האופניים, קסדות, טלפון בתיק, מאורגנים עם מים לכיוון כיכר המדינה".

עוד בוואלה!

גשם, ברקים ושיטפונות: התחזית החורפית במיוחד לימים הקרובים

לכתבה המלאה
הילד איתי מרגי שמת בתאונת דרכים ביום כיפור. 10 באוקטובר 2019. באדיבות המשפחה
איתי מרגי/באדיבות המשפחה

שירי מספרת שכשהגיעו הילדים לצומת נמיר-ז'בוטינסקי, החליטו לחצות את הצומת. "הם היו כל כך זהירים שחצו את הצומת במעבר החציה. הרכב הגיע ב-120 קמ"ש, לא ניתן היה לראות אותו, הוא פגע באיתי ולא השאיר לו שום סיכוי". שירי מספרת כי בנה, נבו, רכב ממש מאחורי איתי. "הם לא ראו אותו מגיע". את התחושות שמלוות אותה ואת משפחתה בימים אלו תיארה: "זה כמו לאבד ילד, אנחנו חברים כבר שש שנים של המשפחה, זה אסון שאי אפשר לקלוט אותו, איך קמים מדבר כזה? אני לא אמא שלו אבל הוא היה בן בית אצלי, הילדים שלנו גדלו ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully