וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדת העתידות של הבית הלבן שחזתה את רצח קנדי ניבאה: סוף העולם יגיע ב-2020

7.1.2020 / 0:02

ג'ין דיקסון שייעצה לשלל נשיאים ובשנות ה-80 הייתה מעורבת בכל החלטה חשובה שהתקבלה בבית הלבן של רייגן הלכה לעולמה כבר ב-1997, אבל בספר שפרסמה בעבר היא כתבה: "הארמגדון יגיע ב-2020 כשהשטן ונביא השקר יקומו לתחייה"

מערכת "אסור לפספס"

ג'ין דיקסון היא מגדת עתידות ואסטרולוגית שנחשבת לבעלת ההשפעה הגדולה ביותר אי פעם. החל מ-1944 היא נחשבה למגדת העתידות של הבית הלבן, לאחר שבמלחמת העולם השנייה אמרה לנשיא רוזוולט כמה שנים יחיה ושאמריקה צריכה להילחם עם גרמניה נגד ברית המועצות. בבשנות ה-50 וה-60 היא ניבאה את שיגור ספוטניק, התרסקות מטוס מזכיר האו"ם דאג המרשילד, את מותם של שלושת האסטרונאטים של אפולו 1 ב-1967, התחזית המפורסמת ביותר שלה הייתה לגבי בחירתו - ורציחתו של הנשיא ג'ון קנדי (כולל ביום הרצח עצמו אז התקשרה לתחנת ריו להזהיר מפני מה שעומד להתרחש ואף ניסתה לדבר עם הנשיא ולהזהיר אותו). לאחר מכן ריצ'רד ניקסון נועץ בה בעקבות טבח הספורטאים הישראלים באולימפיאדה במינכן ב-1972 ולשיא כוחה הגיעה בשנות ה-80 כשהייתה אשת הסוד של בני הזוג רייגן, ושימשה כיועצת האסטרולוגית של ננסי רייגן. למעשה נטען אז שהיא הייתה מעורבת בכל החלטה חשובה שהתקבלה בבית הלבן של רייגן והגברת הראשונה ננסי רייגן קבעה את כל סדר היום של הנשיא רונלד רייגן על פי התחזיות של דיקסון. היא מתה מדום לב בינואר 1997 כשעל פי ויקיפדיה מילותיה האחרונות היו "ידעתי שזה יקרה".

כעת היא שבה לכותרות לאחר שהתברר שבספר שכתבה ב-1972 ונקרא "The Call to Glory" היא חוזה עוד דבר אחד - שקץ העולם מתקרב אלינו בצעדי ענק ושהאפוקליפסה תתרחש בשנת 2020. "הארמגדון יתרחש ב-2020, כשנביא השקר, השטן ומשיח השקר יקומו ויחריבו את האנושות", כך כתבה בספר. אולם, לפני שאתם נכנסים ללחץ ובונים בונקר בחצר האחורית שלכם, כדאי שתדעו שהנבואות של דיקסון לא תמיד התממשו. כך למשל היא כתבה גם שמחלת הסרטן תירפא ב-1967 ולפני כן טענה שהעולם ייחרב ב-1962- אבל אנחנו עדיין כאן.

ג'ין דיקסון. צילום מסך
חוזה את סוף העולם. ג'ין דיקסון/צילום מסך

עוד נבואה של דיקסון שהתבררה כלא נכונה היתה הטענה שלה שסכסוך גדול שיווצר באיים הסיניים קומוי ומאטסו יביא בסופו של דבר למלחמת העולם השלישית ב-1958 ושהסובייטים יהיו האנשים הראשונים שיגיעו לירח. אחד מהגולשים בטוויטר כתב: "דיקסון אולי ניבאה שהעולם ייחרב מתי שהוא בין 2020 ל-2037, אבל היא גם טענה שהעולם יגיע לקיצו ב-4 בפברואר ב-1962. היא ניבאה את זה בגלל שהיא ידעה שהיא תמות לפני כן ואף אחד לא יוכל להפריך את הנבואה שלה במהלך חייה".

עוד בוואלה!

רב טוען שהאירועים האחרונים הם סימן לבואו המוקדם של המשיח וקץ האנושות

לכתבה המלאה
גיך אסטרואיד פוגע בכדור הארץ מתוך הסרט ארמגדון. אתר רשמי
סוף העולם יתרחש השנה?/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully