וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכה למוות באגרופיו: 4 שנות מאסר נגזרו על תושב מעלות שהרג את חברו

23.12.2019 / 18:43

בית המשפט המחוזי בחיפה הרשיע את ולדימיר פז'טנב בגין המתה בקלות דעת של חברו דימיטרי ריבקין בספטמבר של השנה שעברה. לדברי הפרקליטות, הנאשם הורשע במסגרת עסקת טעיון כי מהתיק עלו "קשיים ראייתיים". עוד נגזר עליו מאסר על תנאי ופיצוי כספי לאביו של הנרצח

צילום: חביב סמעאן, עריכה: טל רזניק

(בווידיאו: גזר הדין לראיד רושרוש בגין הריגת תהילה נגר בגינוסר, נובמבר)

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (שני) ארבע וחצי שנות מאסר על ולדימיר פז'טנב, תושב מעלות, שהואשם בהריגת חברו דימיטרי ריבקין בן ה-31 בספטמבר שנה שעברה. הפרקליטות, שטענה כי פז'טנב אמר בעבר על ריבקין "אז מה אם הרגתי אותו", אמרה כעת כי מהתיק עלו "קשיים ראייתיים".

פז'טנב הורשע בהמתה בקלות דעת במסגרת עסקת טיעון בין הפרקליטות לסנגוריו של פז'טנב, עו"ד שאדי דבאח ועו"ד עבאס זהאר. בניכוי זמן מעצרו מאז ספטמבר אשתקד עולה כי בניכוי שליש על התנהגות טובה, פז'טנב ישוחרר בעוד כשנה וחצי. השופט ארז פורת גזר עליו גם שנה מאסר על תנאי לשלוש שנים והורה שיפצה את אביו של הנרצח ב-20 אלף שקלים.

ולדימיר פז'טנב בבית המשפט המחוזי חיפה עם הגשת כתב האישום. ללא, מערכת וואלה! NEWS
"אז מה אם הרגתי אותו". פז'טנב בדיון כתב האישום בחיפה, ספטמבר 2018/מערכת וואלה! NEWS, ללא

על פי כתב האישום המתוקן של ריבקין, הוא ביקש לנקום על תקיפת חברו - אלכסנדר פוז'רסקי - מידי פז'טנב, ומשפגש בו באקראי, החל ויכוח בין השניים. פז'טנב הכה את ריבקין עד שהאחרון איבד את הכרתו, ופוז'רסקי, שנכח בתקרית, הכה את פז'טנב בגבו.

לאחר זמן קצר, החליט פז'טנב לבצע בריבקין, שהיה מחוסר הכרה, פעולות החייאה וביקש מאדם שנכח במקום להזמין אמבולנס. פז'טנב אמר לאדם כי בעת שיגיעו כוחות ההצלה, שיספר להם כי ריבקין נפל מאופניו, מה שאכן קרה.

עוד בוואלה!

"אז מה אם הרגתי אותו": תושב מעלות נאשם שהכה למוות את חברו

לכתבה המלאה
בית משפט המחוזי, חיפה. Google street view, צילום מסך
המחוזי בחיפה/צילום מסך, Google street view

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully