וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אז מה אם הרגתי אותו": תושב מעלות נאשם שהכה למוות את חברו

1.10.2018 / 20:49

על פי כתב האישום, ולדימיר פז'טנב בן ה-52, הכה את דימטרי ריבקין על רקע סכסוך כספי. בשלב זה ניגש אליו וניסה לבצע בו פעולות החייאה - אך מותו נקבע בבית החולים. הוא הכחיש את המיוחס לו, אך בית המשפט האריך את מעצרו

ולדימיר פז'טנב בבית המשפט המחוזי חיפה עם הגשת כתב האישום. ללא, מערכת וואלה! NEWS
המואשם פז'טנב בבית המשפט, אמש/מערכת וואלה! NEWS, ללא

בבית המשפט המחוזי בחיפה הגיש אמש (ראשון) כתב אישום נגד ולדימיר פז'טנב, בן 52 ממעלות, בגין הריגה של דימיטרי ריבקין, תושב העיר בן 31, באגרוף לראשו, במהלך קטטה על רקע חוב כספי.

האירוע הקטלני התרחש בלילה שבין יום שני, 3 בספטמבר, ליום שלישי, 4 בספטמבר. בסביבות השעה 1:00 לפנות בוקר, רכב ריבקין על אופניים חשמליים ברחוב הרב קוק במעלות, ואלכסנדר פוז'רסקי חברו בן ה-35 הלך לצידו. מכתב האישום עולה כי החשוד פז'טנב ניגש אל ריבקין והתווכח איתו בנוגע לחברו, רוסטם מחטייב בן ה-24, שהיה חייב לריבקין כסף, וחשד כי הוא פרץ לדירתו וגנב רכוש.

על פי כתב האישום, ריבקין הקניט את פז'טנוב על כך שהוא מגונן על מחטייב, ואמר לו שהאחרון צריך להודות על כך שלא הביא אנשים שיירו לעברו. פז'טנוב השיב לו בזלזול והפיל את ריבקין באגרוף לראשו, והוא איבד את הכרתו. הפרקליטות טוענת כי חברו של ריבקין, פוז'רסקי, היכה את פז'טנוב בגבו. פז'טנוב הסתובב אליו, היכה אותו בכתפו ואז הפיל גם אותו באגרוף לפנים, תוך שפוז'רסקי אמר לו "מה עשית, הרגת אותו", ופז'טנוב השיב "אז מה אם הרגתי אותו".

עוד בוואלה! NEWS:
בתגובה לפיגוע במצעד הצבאי: איראן תקפה חמושים בסוריה
"גופות רבות מתחת להריסות": באינדונזיה מנסים למצוא ניצולים
לאחר איומי טראמפ: ארה"ב, קנדה ומקסיקו חתמו על הסכם סחר חדש

סוכן משטרתי סמוי הביא למעצרם של 18 חשודים בסחר בסמים באזור חיפה והקריות. מערכת וואלה! NEWS
כוחות משטרה בחיפה/מערכת וואלה! NEWS

מכתב האישום עלה כי לאחר כמה שניות, ניגש החשוד פז'טנוב אל ריבקין והחל לבצע בו פעולות החייאה תוך שביקש מחברו של ריבקין פוז'רסקי שיזמין אמבולנס. פוז'רסקי הבחין בבת זוגתו מחטייב מישל גורביץ שעמדה בסמוך, וביקש ממנה להזמין אמבולנס. היא התקשרה למוקד מד"א ודיווחה על האירוע. לטענת הפרקליטות, לפי הנחיותיו של פז'טנוב, לצוות אמבולנס מד"א ולשוטרים שהגיעו לזירה בשעה 00:54, מסר אלכסנדר כי ריבקין נפל מאופניו. מד"א החלו לבצע פעולות החייאה בריבקין משום שאיבד דופק. הוא הובהל למרכז הרפואי לגליל בנהריה כשהוא מחוסר הכרה ומונשם. ביום שישי 7 בספטמבר נאלצו רופאי בית החולים לקבוע את מותו.

החשוד פז'טנב נעצר כבר בבוקר האירוע. במשטרה אמרו כי בארבע חקירותיו הראשונות הוא הכחיש כל קשר למותו של ריבקין וחזר וציין כי הוא זה שנחלץ לנסות ולהחיות אותו, ומצא אותו שוכב על המדרכה. בחקירה החמישית הודה פז'טנוב שהשתתף בקטטה בה היה מעורב גם ריבקין ובסופו של דבר הצליחו המשטרה לגבש ראיות שלהערכתם יביאו להרשעתו בעבירת ההריגה. הוא מואשם גם בהדחה בחקירה ובתקיפה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רצח בחיפה: אשה בשנות ה-30 לחייה נדקרה למוות; נסיבות האירוע נבדקות. מד"א
זירת רצח בחיפה צילום/מד"א

הערב הזה החל להתפתח בסביבות השעה 20:00, כמה שעות קודם לטרגדיה, כששתי חבורות של הצדדים המעורבים ישבו ושתו משקאות אלכוהוליים במרכז המסחרי ברחוב הרב קוק במעלות. מכתב האישום עולה כי פז'טנב פנה לחבורה בה ריבקין ופוז'רסקי, וניהל עמם דין ודברים בעניין חברו מחטייב, שחייב לו כסף.

לפי כתב האישום, כשעתיים לאחר מכן, החליטו בני החבורה של פז'טנב לגשת לביתו של רוסטם מחטייב, "כדי לשוחח איתו אודות החוב". פז'טנב נותר במרכז המסחרי ובני החבורה בהם ריבקין המנוח הגיעו לבניין בו מחטייב שהה בדירתו בקומה השלישית עם בת זוגתו מישל.

אחד מבני החבורה נקש בדלת הכניסה, וקרא לשניים לפתוח את הדלת. מישל שאלה לזהותם ואחד מבני החבורה השיב שהם "אנשי משטרה". בני הזוג לא פתחו את הדלת, ואחד מבני החבורה פרץ את הדלת, שלא הייתה נעולה, וחלק מבני החבורה נכנסו לתוך הדירה. בין ריבקין למחטייב התפתח דין ודברים בנוגע לחוב, במהלכו ריבקין ואחרים צעקו, קיללו ותקפו במכות את מחטייב, בתוך הדירה ובחדר המדרגות. במשטרה ציינו כי האירוע המקדים הזה הסתיים לאחר התערבות שני אזרחים שהגיעו למקום למשמע הצעקות, והפרידו בין הכוחות. אז, שבו דימיטרי ריבקין ואלכסנדר פוז'רסקי למרכז המסחרי, שם פגשו בשנית את הנאשם ולדימיר פז'טנב. שלושתם המשיכו יחד בשתיית אלכוהול ושוחחו, בין היתר, אודות האירוע המקדים.

מעצרו הוארך עד להחלטה חדשה

לטענת הפרקליטות, בשעה 23:30 או בסמוך לכך, הלכו ולדימיר פז'טנב ואלכסנדר פוז'רסקי לביתו של רוסטם מחטייב על מנת לקחת ממנו גיטרה ופגשו את מישל בסמוך לכניסה לבניין. אלכסנדר עזב את המקום, חזר למרכז ושהה שם ביחד עם ריבקין.

לאחר שולדימיר פז'טנב שמע ממישל את סיפור האירוע המקדים הוא ביקש מממנה לקרוא למחטייב, היא עשתה כבקשתו, וחזרה למקום ביחד עם מחטייב. הם שוחחו אודות האירוע המקדים, ופז'טנב התבטא בפניהם כי בכוונתו לתקוף את המנוח נוכח התנהגותו. בני הזוג מחטייב אמרו לו שלא יעשה זאת, מאחר שבכוונתם להגיש תלונה במשטרה למחרת היום. מישל נכנסה לדירה, בעוד וחברה-חברו רוסטם מחטייב המשיכו לשוחח בסמוך לכניסה לבניין. אז, עם הופעתם של ריבקין עם חברו אלכסנדר פוז'רסקי, אירע האירוע בו על פי האישום הותקף ריבקין.

פרקליטות מחוז חיפה ביקשה להאריך את מעצרו של ולדימיר פז'טנב עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. עד שיתקיים דיון בבקשה, מעצרו הוארך עד לחלטה אחרת, בהסכמת עו"ד שאדי דבאח ועו"ד זאהר עבאס המייצגים אותו.

עו"ד שאדי דבאח בתגובה: "הוא עצמו הותקף על ידי המנוח ובסך הכל הדף אותו. שיביאו מומחה אחד שיגיד שבנאדם היה יכול לתאר לעצמו שמי שמולו ימות. אנחנו נבקש לראות את ההיסטוריה הרפואית המלאה שלו".

  • עוד באותו נושא:
  • מעלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully