וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירו למוות באמצע העבודה: שני צעירים נעצרו בחשד לרצח תושב הצפון

20.12.2019 / 13:11

המשטרה התירה לפרסם את דבר מעצרם של שני צעירים תושבי כפר קרע שלפי החשד ירו למוות בסולימן מסר אבו עישה בן ה-50 לפני כחודש וחצי בעת שנסע על טרקטור במסגרת עבודתו. החשד הוא כי המעשה בוצע על רקע סכסוך בין משפחות בכפר. כתב אישום בגין רצח יוגש נגדם בשבוע הבא

עריכה: אסף דרורי

בבית משפט השלום בחיפה הוגשה היום (שישי) הצהרת תובע נגד שני תושבי כפר קרע אמיר סעיד בן 24 ועזמי אבו עראם בן 21, בחשד שירו למוות בסולימן מסרי אבו-עישה, תושב המקום לפני כחודש וחצי. המשטרה התירה לפרסם היום את דבר מעצרם ולכידתם של השניים בחשד לרצח. כתב אישום יוגש נגדם ביום רביעי הקרוב ומעצרם הוארך בשישה ימים בפעם התשיעית.

מסרי, נורה למוות לפני כחודש וחצי בעת שנהג בטרקטור במסגרת עבודתו בצהרי היום בכפר בשטח שבו נערכות עבודות פיתוח סמוך ליציאה מהכפר בכביש 653 לכיוון רגבים. על פי החשד השניים הגיעו אל אתר העבודה שבו עבד מסרי בן ה-50 וירו לעברו בעת שנהג בטרקטור על רקע סכסוך בין משפחות בכפר ונמלטו מהמקום. צוות רפואי שטיפל במסרי תאר כי הוא נפגע מהירי באורח אנוש ופונה אל המרכז הרפואי הילל יפה אולם בתום ניסיונות החייאה נקבע מותו בבית החולים.

הנרצח בכפר קרע, סולימאן מסרי אבו-עישה. אתר רשמי
על רקע סכסוך בין משפחות בכפר. זירת הירי בה נהרג סולימאן מסרי/אתר רשמי

חוקרי היחידה המרכזית נאלצו להתמודד במהלך החקירה עם שיתוף פעולה חלקי של חלק ניכר מהמעורבים ומהעדים, אך הודות לניתוח פורנזי של ממצאים בזירה והפעלת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, הצליחו לאסוף ראיות כנגד החשודים שנלכדו ומעצרם הוארך היום בפעם התשיעית עד להגשת כתב אישום נגדם.

עוד בוואלה!

הבית היהודי ועוצמה יהודית סיכמו על ריצה משותפת בבחירות הקרובות

לכתבה המלאה
הנרצח בכפר קרע, סולימאן מסרי אבו-עישה. אתר רשמי
ברביעי יוגש נגד החשודים כתב אישום. הנרצח בכפר קרע סולימאן מסרי אבו-עישה/אתר רשמי
זירת אירוע הרצח סמוך לכפר קרע בו נורה תושב המקום למוות 29 באוקטובר 2019. דוברות משטרת ישראל
זירת הירי בה נהרג סולימאן מסרי/דוברות משטרת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully