וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בבת ים: גבר בן 40 נמצא מת בדירה, צעיר נעצר

16.12.2019 / 16:02

גופתו של הגבר נמצאה בבית ברחוב בן גוריון בעיר. צוות מד"א קבע את מותו במקום. גם כוחות משטרה רבים הגיעו לזירה. המשטרה עצרה צעיר בן 24, תושב בת ים בחשד לרצח, זאת לאחר שהתקשר למוקד המשטרה והודיע כי רצח את אחיו

בווידאו: פוענח רצח עד המדינה באסל עאסי שחוסל בספטמבר/צילום: דוברות המשטרה, עריכה: שאול אדם

גופת גבר בשנות ה-40 לחייו נמצאה היום (שני) בדירה ברחוב בן גוריון בת ים. צוות מד"א איתר אותו ללא סימני חיים וקבע את מותו במקום. המשטרה עצרה צעיר בן 24, תושב בת ים, בחשד לרצח. זאת לאחר שהתקשר למוקד המשטרה והודיע כי רצח את אחיו. במקביל, כוחות רבים הגיעו אף פעם למקום והחלו לפעול לזיהויו של הגבר.

ביום שבת האחרון, גבר בן 50 נשרף למוות בשריפה ברמלה. הגבר חולץ ללא רוח חיים מיחידת הדיור ברחוב התבור ברמלה אתמול בשעות הבוקר. כוחות החילוץ הוציאו אותך מהיחידה הבוערת, ולאחר מכן צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותו. גורמים המעורים בחקירה אמרו לוואלה! NEWS כי מתחזק החשד שמדובר ברצח.

זירת הרצח של אישה בת 81 בחולון, 17 במאי 2019. אבי כהן
המשטרה פועלת לזיהויו של הגבר/אבי כהן

פרמדיק מד"א ישי ראוכברגר סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו עשן סמיך ואש מיחידת דיור בחצר בית, אמרו לנו שככל הנראה נלכד בדירה גבר". הוא הוסיף כי "כוחות הכיבוי עמלו כדי לכבות את האש וכשניתן היה להיכנס, איתרו בסריקות גבר כבן 50 מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, לאחר ששאף עשן רב". ראוכברגר הוסיף כי לאחר שהכוחות ביצעו בדיקות רפואיות, "הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

(עדכון ראשון: 13:49)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully