וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם בנט - בלי שקד: בימין החדש משיקים קמפיין עם עקיצה לליברמן

16.12.2019 / 12:00

המפלגה השיקה קמפיין בחירות תחת הסלוגן "ימין בטוח - לא בכאילו ולא לפעמים", בעקיצה לגנץ וליברמן. הוא יופנה בעיקר למגזר הרוסי ויופיע בערים בהן ריכוז גבוה של מצביעי כחול לבן. שקד, שהובילה את המפלגה בפעם הקודמת, אינה מופיעה בשלטים

עריכה: טל רזניק ואסף דרורי

הבחירות רק יצאו לדרך, וכבר מפלגה ראשונה בימין משיקה את קמפיין הבחירות הראשון שלה. הימין החדש השיקה הבוקר (שני) קמפיין חדש למערכת הבחירות השלישית, והוא ממוקד למצביעי מפלגות ישראל ביתנו וכחול לבן, זאת תחת הסלוגן "ימין בטוח - לא בכאילו ולא לפעמים". בקמפיין מופיע רק שר הביטחון נפתלי בנט ואיילת שקד, שהובילה את המפלגה בפעם הקודמת, אינה מופיעה בו.

הימין החדש רצה בשלב זה באופן עצמאי בבחירות הקרובות, אבל שקד עוד לא החליטה האם היא רצה במפלגה או פונה למסלול אחר בפוליטיקה. ההערכה היא כי גם אם תשוב לימין החדש, היא לא תוביל הפעם את המפלגה והמודל של ההנהגה המשותפת ייפסק כך שבנט יהיה היו"ר היחיד בה.

סיסמת הקמפיין של הימין החדש לפיה "יש ימין בכאילו, יש ימין לפעמים, הימין החדש - ימין בטוח" נועדה למשוך מצביעים ימנים שהצביעו לכחול לבן וישראל ביתנו בבחירות האחרונות. תחת הסיסמה, מתייחסים בקמפיין לכחול לבן ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בעקיצה: "ימין בכאילו" ו"ימין לפעמים". הקמפיין יופנה בעיקר למגזר הרוסי ויופיע בערים בהן ריכוז גבוה של מצביעי כחול לבן, בדגש על תל אביב והשרון.

הקמפיין החדש של הימין החדש לקראת בחירות 2020. אתר רשמי
יופנה בעיקר למגזר הרוסי. קמפיין הימין החדש/אתר רשמי

במפלגה אומרים כי בנט מגבש בימים אלה את הרשימה לכנסת, את צוות הקמפיין ואת המסרים המרכזיים ובימים הקרובים יוקמו מטות הפעילים של המפלגה וייקבעו כנסים ראשונים. "אין שלטון ימין בלי ימין חדש גדול", אמרו במפלגה. "שיפסיק את ההתחזות של מפלגות אחרות. ימין זה לא רק במישור המדיני. אנחנו ימין כלכלי, ימין של חרות הפרט, ימין שלא מחויב לוועדים. הימין החדש הוא ימין בטוח, לא כאילו ולא לפעמים".

נתניהו עד כה לא התבטא באופן רשמי כיצד הוא שואף לחלק את מפלגות הימין בבחירות הקרובות, אך ההערכה בסביבתו כי הוא יעדיף שירוצו שתי מפלגות מימין לליכוד, הבית היהודי יחד עם האיחוד הלאומי ועוצמה יהודית ברשימה אחת והימין החדש ברשימה נוספת, זאת במטרה למקסם את הקולות ולנסות להגיע ל-61 מנדטים בגוש הימין ללא ישראל ביתנו.

עוד בוואלה!

ברקע דיל סמוטריץ'-שקד: הבית היהודי נגד פריימריז בציונות הדתית

לכתבה המלאה
אילת שקד וניצן הורוביץ בועידת ישראל ללכידות חברתית, אווניו שדה"ת, 5 בנובמבר 2019. ראובן קסטרו
לא מופיעה בקמפיין. שקד/ראובן קסטרו
אינפו לו"ז בחירות לכנסת ה-23. אתר רשמי
אינפו לו"ז בחירות לכנסת ה-23/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully