וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפשע שנאה: מכוניות הוצתו וכתובות נאצה רוססו בכפר סמוך לשכם

מכוניות בכפר פרעתא שבשומרון הוצתו וכתובות נאצה בהן "שקט יענה בשקט" ו"ד"ש מקומי אורי" רוססו על קירות במקום והחשד הוא כי מדובר בתג מחיר. כוחות משטרה בסיוע צה"ל נכנסו לכפר לאיסוף ממצאים. המקרה מצטרף לפשע השנאה שהתרחש אתמול במזרח ירושלים ולשורת מקרים בארץ

אתר רשמי

(בווידאו: תג מחיר בכפר שועפאט במזרח ירושלים, אתמול)

תושבים בכפר פרעתא שבשומרון דיווחו הבוקר (שישי) כי מכוניות בכפר הסמוך לשכם הוצתו וכתובות נאצה רוססו בהן: "שקט יענה בשקט" ו"ד"ש מקומי אורי". "קומי אורי" הוא שמו של המאחז הבלתי חוקי שפונה סמוך ליצהר ועליה הוכרז שטח צבאי סגור. מהמשטרה נמסר כי מדובר בהצתה של שני כלי רכב וכוחות משטרה בסיוע צה"ל מתארגנים לכניסה לכפר לאיסוף ממצאים. החשד הוא כי מדובר בפשע שנאה.

המקרה מצטרף לשורת אירועים החשודים כפשעי שנאה דומים שהתרחשו בשבועות האחרונים ברחבי הארץ. רק אתמול צמיגיהם של 18 כלי רכב נוקבו בשכונת חלאילה, הסמוכה לגבעת זאב שמצפון לירושלים. כתובות וצבע רוססו על חלקם כמו גם על קיר סמוך. שוטרים הוזעקו למקום ופתחו בחקירה.

כלי רכב שהוצתו בכפר פרעתא בשומרון. 20 בדצמבר 2019.. אתר רשמי
הרכבים השרופים בכפר סמוך לשכם/אתר רשמי

לפני כשבוע נוקבו צמיגים של כ-20 רכבים ועל אחד מהם גם רוסס סמל מגן דוד בכביש הראשי ביישוב מנשיה זבדה שנמצא ליד נהלל ושייך למועצה האזורית עמק יזרעאל. במקום רוססו גם שתי כתובות נאצה על שני מבנים, בהן נאמר "מוחמד חזיר" ו"ערבים אויבים לגרש או להרוג". כמה ימים לפני כן נוקבו צמיגים של כ-100 כלי רכב בשכונת שועפאט בירושלים, וכתובות רוססו על קירות סמוכים.

עוד בוואלה!

חשד לפשע שנאה: צמיגים של 18 כלי רכב נוקבו מצפון לירושלים

לכתבה המלאה
כלי רכב שהוצתו בכפר פרעתא בשומרון. 20 בדצמבר 2019.. אתר רשמי
"שקט יענה בשקט". כתובות הנאצה בכפר סמוך לשכם/אתר רשמי

בסוף נובמבר הוצת רכב פלסטיני בכפר הנוצרי טייבה שממזרח לרמאללה, ועל קיר אחד המבנים הסמוכים רוססה הכתובת "שטח צבאי סגור קומי אורי", בהתייחס למאחז הסמוך ליצהר שהוכרז כשטח צבאי סגור לאחר שיודו ממנו אבנים לעבר חיילים. כמה שעות לאחר מכן אירע אירוע תג מחיר נוסף בכפר דיר עמאר, גם בו נוקבו גלגלים של שלושה רכבים ורוססו עליהם כתובות מגן דוד. יום לפני כן ניקבו אלמונים צמיגים של כ-40 כלי רכב בג'לג'וליה.

כלי רכב שהוצתו בכפר פרעתא בשומרון. 20 בדצמבר 2019.. אתר רשמי
הרכבים השרופים בכפר סמוך לשכם/אתר רשמי

בנוסף לכך, נמצאה כתובת מרוססת בעברית נגד התבוללות על דופן של אוטובוס במועצה המקומית. שבוע לפני כן הוצתו והושחתו 50 כלי רכב וכתובות רוססו על בתים בארבעה כפרים פלסטיניים בשומרון. בין היתר רוססו הכתובות "עדיין שטח צבאי" ו"שטח צבאי סגור" בכפרים קבלאן, מג'דל בני פאדל, כפר אדיק ובית דג'ן. פשע השנאה בוצע ככל הנראה כנקמה על ההכרזה על מאחז קומי אורי הסמוך ליצהר, כשטח צבאי סגור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully