וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתובות רוססו ועשרות צמיגים נוקבו: חשד ל"תג מחיר" בשועפט

צמיגים של 40 כלי רכב נוקבו וכן הכתובת "יהודים נדקרים לא שותקים" רוססה על קיר סמוך. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. לפני כשבועיים הוצת רכב פלסטיני סמוך לרמאללה וכמה שעות לאחר מכן רוססו מגני דוד על כלי רכב בדיר עמאר

אתר רשמי

צמיגים של 100 כלי רכב נוקבו הבוקר (שני) בשכונת שועפט בירושלים, וכן כתובות רוססו על קירות סמוכים. חוקרי משטרה ואנשי מז"פ פתחו בחקירה ואיסוף ראיות וממצאים, ואיתרו רכבים נוספים שצמיגיהם נוקבו. במקביל, החלה המשטרה בפעולות לטיפול ומענה חקירתי ראשוני לבעלי הרכבים שנפגעו.

תושב שועפאט אמר מוקדם יותר בתגובה לתקרית כי "הרבה זמן לא אירע מקרה כזה בשכונה. לא קרה שום דבר עכשיו, גם אין זריקת אבנים. כבר לא עושים שום דבר. מתפלא שדבר כזה קרה, אפילו על הרכבת הקלה הרבה זמן לא זרקו אבנים ושום דבר. לא יודע מאיפה הם באים".

"איך אפשר ככה? לא יודע מה הם רוצים", אומר חוסיין, אביו של מוחמד אבו-חדיר, שנחטף ונרצח על ידי שלושה יהודים ב-2014. "אם ערבי היה עושה את זה מיד היו תופסים, כשיהודי עושה, לא עושים כלום. אם לא יעצרו אותם יהיה אסון בסוף. כל שנה באים ועושים נזק".

מפורום תג מאיר, הנאבק בפשעי שנאה, נמסר כי "בחסות הכאוס הפוליטי, פושעי תג מחיר פועלים ללא הפרעה במדינת ישראל, יהודה ושומרון. בימים ההם אין שלטון מרכזי בישראל, ואיש הישר בעיניו יעשה".

תג מחיר בשכונת שועפט בירושלים - ה-9 לדצמבר 2019. צילום מסך
כתובת שרוססה על קיר מבנה, היום בשועפט/צילום מסך

תגובת ח"כ יוסף ג'בארין, ח"כ חד"ש בסיעת הרשימה המשותפת, לתג המחיר

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, גינה את פעולת תג המחיר בשועפט, ואמר כי "אני מבקש ממשטרת ישראל לעשות ככל שביכולתה על מנת לתפוס ולהעניש את הפורעים. העיר ירושלים היא עיר מעורבת של כלל תושביה, ומקרים מהסוג הזה הם חמורים ופוגעים פגיעה ישירה במרקם החיים בעיר".

בתוך כך, אתמול נוקבו צמיגים של רכב מג"ב ביצהר ורוססה הכתובת "לכו לאויב", וכן לפני כשבועיים הוצת רכב פלסטיני בכפר הנוצרי טייבה שממזרח לרמאללה. בנוסף, רוססה על קיר אחד המבנים הכתובת "שטח צבאי סגור קומי אורי", בהתייחס למאחז הסמוך ליצהר שהוכרז כשטח צבאי סגור לאחר שיודו ממנו אבנים לעבר חיילים. כמה שעות לאחר מכן אירע אירוע תג מחיר נוסף בכפר דיר עמאר, בו נוקבו גלגלים של שלושה רכבים ורוססו עליהם כתובות מגן דוד.

(עדכון ראשון: 07:44)

עוד בוואלה!

"המלאך ששמר עלינו, פגע בנו": עדות הילד מפרשת הפסיכולוג נחשפת

לכתבה המלאה
תג מחיר בשכונת שועפט בירושלים - ה-9 לדצמבר 2019. צילום מסך
הכתובת שרוססה הבוקר בשועפט/צילום מסך
ריסוס כתובת תג מחיר על רכב מג"ב ביצהר - ה-8 לדצמבר 2019. דוברות משטרת ישראל
הכתובות על "טיולית" מג"ב ביצהר, אתמול/דוברות משטרת ישראל
תג מחיר בכפר טייבה ליד רמאללה - ה-29 לנובמבר 2019. אתר רשמי
הרכב שהוצת בכפר טייבה ליד רמאללה, לפני שבועיים/אתר רשמי
תג מחיר בכפר דיר עמאר ליד רמאללה - ה-29 לנובמבר 2019. אתר רשמי
מגן דוד שרוסס על רכב בדיר עמאר, לפני כשבועיים/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully