וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני אירועי תג מחיר סמוך לרמאללה: רכב הוצת וכתובות רוססו על מבנים

אלמונים שרפו רכב בכפר טייבה, וריססו את הכתובת "שטח צבאי סגור קומי אורי" על אחד המבנים. לאחר מכן רוססו מגני דוד על רכבים בכפר דיר עמאר, גם הוא ליד רמאללה. אירועים אלה מצטרפים לתקרית נוספת, במהלכה נוקבו אמש צמיגי רכבים בג'לג'וליה, וכתובות רוססו על אוטובוס

צילום: מתוך ה-FB של Osama Saadi, עריכה: רענן פוגל

רכב פלסטיני הוצת הלילה (שישי) בכפר הנוצרי טייבה שממזרח לרמאללה. בנוסף, רוססה על קיר אחד המבנים הכתובת "שטח צבאי סגור קומי אורי", בהתייחס למאחז הסמוך ליצהר שהוכרז כשטח צבאי סגור לאחר שיודו ממנו אבנים לעבר חיילים. כמה שעות לאחר מכן אירע אירוע תג מחיר נוסף בכפר דיר עמאר, גם הוא, בו נוקבו גלגלים של שלושה רכבים ורוססו עליהם כתובות מגן דוד.

האירוע מצטרף לתקרית אחרת שהתרחשה אמש, אז ניקבו אלמונים צמיגים של 40 כלי רכב בג'לג'וליה. בנוסף לכך, נמצאה כתובת מרוססת בעברית נגד התבוללות על דופן של אוטובוס במועצה המקומית. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות המקרה ונבדק חשד לפשע שנאה.

תג מחיר בכפר טייבה ליד רמאללה - ה-29 לנובמבר 2019. אתר רשמי
הרכב שהוצת, הבוקר בכפר טייבה/אתר רשמי

גם בשבוע שעבר אירע מקרה של פשע שנאה, אז הוצתו והושחתו כלי רכב וכתובות רוססו על בתים בארבעה כפרים פלסטיניים בשומרון. בין היתר רוססו הכתובות "עדיין שטח צבאי" ו"שטח צבאי סגור" בכפרים קבלאן, מג'דל בני פאדל, כפר אדיק ובית דג'ן. פשע השנאה ההוא בוצע ככל הנראה כנקמה על ההכרזה על מאחז קומי אורי הסמוך ליצהר, כשטח צבאי סגור.

בתגובה לאירוע הלילה, מארגון "תג מאיר" נמסר כי "פעולת הטרור היהודי הלילה בכפר הפלסטיני טייבה שבאזור רמאללה מצטרפת לשש פעולות תג מחיר נוספות שבוצעו רק השבוע. 44 יישובים פלסטיניים וערביים הותקפו מאז תחילת השנה על ידי מיליציות טרור יהודיות. בשבוע שעבר הוצתה מכונית במרחק של מטרים ספורים מחדר השינה של ילדים פלסטינים בכפר בית דג'ן. ממשלת ישראל חייבת לעצור את הטרור היהודי שיוביל את כולנו לאסון".

(עדכון ראשון: 09:06)

עוד בוואלה!

מתווה יולי, מתווה אוגוסט: כשהמערכת הפוליטית דופקת את הראש בקיר

לכתבה המלאה
תג מחיר בכפר טייבה ליד רמאללה - ה-29 לנובמבר 2019. אתר רשמי
"שטח צבאי סגור קומי אורי", הכתובת שרוססה בכפר טייבה/אתר רשמי
תג מחיר בכפר דיר עמאר ליד רמאללה - ה-29 לנובמבר 2019. אתר רשמי
מגן דוד רוסס על רכב בכפר דיר עמאר, היום/אתר רשמי
תג מחיר בכפר דיר עמאר ליד רמאללה - ה-29 לנובמבר 2019. אתר רשמי
מגן דוד מרוסס על רכב בכפר דיר עמאר ליד רמאללה, היום/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully