וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטה שוגרה מרצועת עזה לישראל; בתגובה - צה"ל תקף מטרות חמאס

דובר צה"ל מסר כי זוהה שיגור לשטח ישראל, שגרם להפעלת צבע אדום בכפר עזה. לא ידוע על נזק או נפגעים. בתגובה לירי, כלי טיס תקפו תשתית תת-קרקעית ומטרה ימית של חמאס בדרום הרצועה ועמדה צבאית של הארגון בצפון הרצועה. במהלך הלילה, יורטה רקטה נוספת ששוגרה מעזה

עריכה: ליר שפיגלר

ירי לדרום - כל הפרטים:

  • רקטה שוגרה מרצועת עזה לישראל, אין נפגעים
  • בתגובה, צה"ל תקף מטרות חמאס ברחבי הרצועה
  • המטרות שהותקפו: תשתית תת-קרקעית, מטרה ימית ועמדה צבאית של חמאס

רקטה שוגרה הערב (חמישי) מרצועת עזה לשטח ישראל. מדובר צה"ל נמסר כי הופעלה התרעה בקיבוץ כפר עזה וכי זוהה שיגור אחד מהרצועה. לא ידוע בשלב זה על נזק או נפגעים. בתגובה, כלי טיס של צה"ל תקפו מטרות חמאס ברצועה.

על פי הודעת דובר צה"ל, המטרות שהותפקו כוללות תשתית תת-קרקעית ומטרה ימית של חמאס בדרום הרצועה. כמו כן, הותקף גם מתחם צבאי של הארגון בצפון הרצועה. עוד נמסר כי "התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטה משטח רצועת עזה לשטח ישראל הלילה".

טילים מעזה לכיוון ישראל, 5 במאי 2019. רויטרס
שיגור מעזה לכיוון ישראל, מאי/רויטרס

במהלך הלילה נורתה רקטה נוספת לעבר ישראל. על פי דובר צה"ל, הרקטה הלילה יורטה על ידי לוחמי ההגנה האווירית, אחרי שגרמה להפעלת התרעה בשדרות וביישובים נוספים בעוטף עזה. בתגובה לירי, מטוסי קרב של צה"ל תקפו לפנות בוקר אתר לייצור אמצעי לחימה של חמאס בצפון רצועת עזה.

השיגורים האחרונים מגיעים לאחר כעשרה ימים של שקט. מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, הודיע הבוקר על צמצום מרחב הדיג ברצועת עזה לעשרה מיילים ימיים, עד להודעה חדשה.

בתקרית חריגה שאירעה אמש, כלי טיס של צה"ל תקף מחבל חמוש שהתקרב לגדר המערכת בדרום רצועת עזה. המחבל, שזוהה על ידי תצפיות צה"ל, נראה בתיעוד מהמקום כשהוא מתקרב לגדר ואוחז ברובה. מדובר צה"ל נמסר כי "זוהתה פגיעה".

(עדכון ראשון: 19:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully