וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגד סער, בעד נתניהו: הקמפיין של ש"ס - "אריה צריך ביבי חזק"

18.12.2019 / 19:43

לקראת הבחירות, המפלגה השיקה קמפיין תמיכה נחרץ בנתניהו ברקע הפריימריז לראשות הליכוד. מסע הבחירות שמחבק פוליטית את ראש הממשלה נועד למנוע גם זליגה אפשרית של קולות מש"ס לליכוד. דרעי: "דווקא בתקופה זו חשוב להפגין תמיכה פומבית ברה"מ"

אתר רשמי

ש"ס פתחה הערב (רביעי) בקמפיין תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו, ברקע הפריימריז לראשות הליכוד. במודעות הקמפיין מופיעה הסיסמה "אריה צריך ביבי חזק - שומרים על גוש הימין", עם תמונות יו"ר המפלגה אריה דרעי לצד נתניהו. הקמפיין יככב בכמה מוקדם, בהם סמוך לבנייני האומה בירושלים, גני התערוכה בתל אביב וכפר המכביה ברמת גן.

"דווקא בתקופה זו בה מנסים לערער על נתניהו כמנהיג גוש הימין ומועמדו לראשות הממשלה, חשוב לנו להפגין תמיכה פומבית וחיזוק לראש הממשלה", אמר דרעי. "לאחר הצלחת הבלוק שמנע הקמת ממשלת שמאל, חשוב להמשיך ולתמוך בנתניהו כמועמד היחיד שיכול ללכד את כל מפלגות הימין ולהובילו לניצחון".

המפלגה השיקה את הקמפיין בצל הפריימריז בליכוד, ולמרות שהיא לא נוקטת בהתערבות מפורשת, הסיסמה היא תמיכה נחרצת בנתניהו שמתמודד מול גדעון סער. את המסר יפרסמו בימים שנותרו עד לבחירות הפנימיות במפלגת השלטון בערים שבהן הקלפיות הגדולות של הליכוד. בנוסף לכך, הקמפיין שמחבק את נתניהו פוליטית נועד למנוע גם זליגה אפשרית של קולות מש"ס לליכוד.

שלטי הבחירות של ש"ס 18 בדצמבר 2019. אתר רשמי
"חשוב לנו להפגין תמיכה פומבית וחיזוק לראש הממשלה". שלט חוצות של קמפיין ש"ס/אתר רשמי

בבחירות הקודמות סיסמת הקמפיין המרכזית של ש"ס הייתה "ביבי צריך אריה חזק", זאת בניסיון למשוך כמה שיותר קולות מסורתיים מעבר למצביעים החרדים. דרעי הוביל את המפלגה להצלחה עם תשעה מנדטים, זאת למרות קמפיין הגוועאלד של נתניהו סמוך ליום הבחירות. לש"ס סייע מאוד העיתוי שבו התקיימו הבחירות הקודמות שכן היה מדובר בחודש אלול שבו נאמרות סליחות. נציגי המפלגה ורבנים המזוהים עמה ערכו עשרות כנסים בהשתתפות אלפים שבהם גם העבירו מסרים להצביע למפלגה.

לאחר פיזור הכנסת ה-22, דרעי הבהיר כי "גוש מפלגות הימין ממשיך לפעול ולעבוד יחד ולקראת היציאה למערכת בחירות שלישית, אני מקווה שגוש הימין יקבל 61 מנדטים ונוכל להקים ממשלה ימנית ויציבה בראשות נתניהו, שתשרת את עם ישראל לפחות עוד ארבע שנים". בדבריו דרעי לא התחייב מפורשות כי הגוש יפעל כגוש גם לאחר הבחירות הקרובות.

עוד בוואלה!

"מגישים את הרשימות ואין עדיין כלום": ועדת הבחירות לכנסת ה-23 התכנסה לראשונה

לכתבה המלאה
גדעון סער מגיש את מועמדותו לתפקיד יו״ר הליכוד ומועמד התנועה לראשות הממשלה, מצודת זאב, תל אביב. ראובן קסטרו
תמיכה נחרצת בנתניהו. סער, היום/ראובן קסטרו
אינפו לו"ז בחירות לכנסת ה-23. אתר רשמי
אינפו לו"ז בחירות לכנסת ה-23/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully