וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס עם קטינים בבריכה, אספקת סמים ואלכוהול: עוזרת המורה נתפסה על חם

31.12.2019 / 0:29

קירסטי רוסה נעצרה ופוטרה מעבודתה בבית הספר אחרי שמצלמות אבטחה תיעדו אותה מקיימת יחסי מין עם שניים מתלמידיה בבריכה הציבורית ליד דירתה. בנוסף, היא הסיעה את הקטינים למסיבה, שם שיכרה וסיממה אותם בדרך לביתה

מערכת "אסור לפספס"

עוזרת מורה בבית ספר בארה"ב נעצרה אחרי שמצלמות אבטחה תיעדו אותה מקיימת יחסי מין עם שני תלמידים בני 15. קירסטי נואה רוסה, עוזרת מורה בת 27 מפלורידה, הואשמה בשלושה סעיפי אישום של אונס סטטוטורי של קטינים וגם הואשמה בכך שסיפקה ניקוטין, אלכוהול ומריחואנה לקטינים, כך על פי הדיווח בתקשורת המקומית.

המעסיקים של רוסה אמרו ל-NBC שהם ימליצו לסיים את החוזה שלה ומאז היו גם דיווחים שטענו שהיא פוטרה.

קירסטי רוסה. צילום מסך
הסתבכה בגדול. קירסטי רוסה/צילום מסך

ברשת FOX NEWS דווח שרוסה קיימה יחסי מין עם שני נערים בני 15 בבריכה הציבורית ליד הבית שלה ועל פי החשד קיימה יחסי מין עם לפחות עוד תלמיד נוסף שלה מספר פעמים בבית שלו וגם בדירה שלה. מוקדם יותר השנה, כך על פי החשד, המורה ניהלה שיחות עם התלמידים שלה בסנאפצ'וט ותיאמה שהיא תאסוף אותם ותסיע אותם למסיבה. היא גם נתנה להם סמים ואלכוהול לפני שלקחה אותם לביתה והחביאה עבורם ניקוטין בבית הספר.

על פי הדיווח היא טענה בפני המשטרה שהיא אפשרה לתלמידים שלה להשתמש בבריכה הציבורית שבמתחם של הדירה שלה, אבל התעקשה שהיא "לא בילתה איתם". רוסה נכנסה מוקדם יותר החודש למעצר שם היא מוחזקת בערבות של 52 אלף דולר.

עוד בוואלה!

המורה הדוגמנית שקיימה יחסי מין עם תלמידיה מגיבה לראשונה: הכל היה בהסכמה. למה הם לא נענשים?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully