וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעל תפס על חם את אשתו המורה אונסת תלמיד

13.3.2019 / 8:25

אנדראה באבר בת ה-30 היא מורה בבית ספר דתי קיימה "באופן קבוע" יחסי מין עם נער בן 15. אחרי מיילים אנונימיים שנשלחו לאבא ותפיסה על חם של בעלה, היא נחשפה והתנצלה - ונשלחה למאסר

ITV

מורה בבית ספר דתי-נוצרי בארה"ב, שנתפסה על ידי בעלה מקיימת יחסי מין עם תלמיד בן 15, נשפטה ל-20 חודשים בכלא. אנדראה באבר, 30, קיבלה את העונש בשבוע שעבר אחרי שנתפסה במהלך האקט בשנת 2017.

היא הודתה באשמה בשלושה סעיפי אישום, ביניהם אינוס קטין, ועוד שישה סעיפים של שידול קטין למעשה אסור. כחלק מעסקת הטיעון שלה, נמחקו עוד 20 סעיפי אישום, שכללו בין השאר מעשה סדום ושידול לעישון מריחואנה. כמו כן, היא תידרש להירשם ברשויות כעבריינית מין, דבר בעל השלכות רבות (פיקוח וכו').

עוד בנושא
נקבע עונשה של המורה שפיתתה תלמיד בן 14 לסקס עם מקדונלד'ס, סמים ותמונות עירום
התלמידים מצאו סרטון סקס של המורה עם קטינה ממשפחתה
התלמיד העיד: "המורה תפסה אותי באיבר המין וגררה אותי לשירותים במטוס"

אנדראה באבר, מורה שנתפסה מקיימת יחסי מין עם תלמיד. משטרת ארה"ב, אתר רשמי
עישנו ביחד מריחואנה. תמונת המעצר של באבר/אתר רשמי, משטרת ארה"ב

באבר הייתה מורה במוסד הנוצרי בקולוראדו. היא נעצרה ב-2017, אחרי שאביו של התלמיד קיבל מספר מיילים אנונימיים שסיפרו לו מעללי בנו עם המורה. למיילים צורפו גם תמונות גרפיות המוכיחות את הדברים, והאב דיווח על הדברים למשטרה. במקביל, גם בעלה של באבר הגיש תלונה במשטרה נגדה, אחרי שתפס אותה על חם במיטה עם התלמיד, כששניהם חצי עירומים.

בחקירת המשטרה התברר כי השניים היו מקיימים יחסי מין במשך למעלה משנה. במהלך המשפט באבר התנצלה: "אני רוצה לבקש את סליחתם של הקורבן ושל משפחתו, אשמח לרצות את עונשי אם זה יגרום להם לנחמה, אני יודעת שאני לא צדיקה", אמרה.

אנדראה באבר, מורה שנתפסה מקיימת יחסי מין עם תלמיד. פייסבוק, אתר רשמי
מורה מסורה. באבר/אתר רשמי, פייסבוק
  • עוד באותו נושא:
  • מורה
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully