וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלמיד העיד: "המורה תפסה אותי באיבר המין וגררה אותי לשירותים במטוס"

21.10.2018 / 8:20

עדויות סוערות במשפט נגד מורה שהייתה חשודה שקיימה יחסי מין עם נער במהלך טיסה, עם פרטים חדשים שנחשפו: "היא הורידה לי את המכנסיים וירדה על ברכיה". וגם: כך "הפנטזיה" שיגעה נער נוסף בבית הספר. המושבעים לא הצליחו לקבוע פסק דין

ELEANOR WILSON LEAVES BRISTOL CROWN COURT

בסרטון - המורה מגיעה לדיון בבית המשפט עם בעלה

אנגליה עקבה בעניין אחר המשפט של אלינור וילסון, מורה לפיזיקה בת 27, שהואשמה בכך שקיימה יחסי מין עם תלמיד בשירותים של מטוס בדרך חזרה מטיול כיתתי ב-2015. וילסון טענה לחפותה, אך הואשמה בארבעה סעיפים של הטרדה והתעללות מינית בנער. הפרשה נחשפה כאשר נער אחר, שקינא בחברו, ניסה לסחוט אותה ולהכריח אותה לקיים יחסי מין גם איתו.

על פי העדות של הנער, שהודה ששתה כמות גדולה של אלכוהול במהלך הטיסה, הם ישבו זה ליד זה במושבים האחוריים, ואז "היא תפסה לי את איבר המין עם היד שלה, ושמעתי כפתורים נפתחים. היא הורידה את היד שלה לעבר התחתונים, ואז החל משחק מקדים קצר. ואז היא שכנעה אותי ללכת לשירותים, היא קראה לי לבפנים. נכנסתי, סגרתי את הדלת ונעלתי אותה".

עוד בנושא
המורה הזמינה את התלמיד - ואנסה אותו בעזרת בעלה
"אני מנופץ לרסיסים": תלמיד שנאנס על ידי המורה שלו מדבר

המורה אלינור וילסון. פייסבוק, צילום מסך
אלינור וילסון/צילום מסך, פייסבוק

"משם, היא כבר הורידה לי את המכנסיים, וירדה על ברכיה. הגב שלי נשען על הקיר, והיא התכופפה. ואז כשהיא נעמדה, היא הפשילה גם את התחתונים שלה", הוא סיפר בעדות, "זה קצת הסתבך ולא הצליח לעבוד, כי היא הייתה מאוד גבוהה". עם זאת, לדבריו הם קיימו יחסי מין קצרים - ללא אמצעי מניעה, והנער טען שלאחר מכן "ניהלו שיחה קצרה מאוד" על איך ייצאו בנפרד מהשירותים. בעדותו במשפט אף סיפר ש"שאלתי אותה 'את סגורה על זה?', והיא ענתה 'ברור'. היא עמדה שם על רגל אחת".

המורה אלינור וילסון. פייסבוק, צילום מסך
שאלתי אותה 'את סגורה על זה?', והיא ענתה 'ברור'/צילום מסך, פייסבוק

הם החליפו מספרי טלפון, ואף נפגשו לארוחה, שבה נתן לה פרחים ושוקולד. התובעת במשפט סיפרה שהזוג התקרב במהלך נסיעה לאפריקה, ו"שם שברו את הגבולות". כחודש לאחר מכן וילסון אף הודיעה לנער שהיא בהיריון וכי בכוונתה להפיל את העובר.

בתקשורת הבריטית דווח שנער אחר ניסה לסחוט אותה, שלח לה אימיילים והודעות טקסט, ועל פי התובעת, אמר שיחשוף אותה אם לא תקיים יחסי מין גם איתו. אבל במקום שתתלונן ותדווח, היא ניסתה לטפל בזה בעצמה.רק לאחר שהוא שלח לה צילומים של איבר מינו וחרושת השמועות בבית הספר גברה על "המורה והתלמיד שהצטרפו למועדון ה-MILE HIGE", היא נכנסה למנהל בית הספר וסיפרה לו שהיא נסחטת באיומים. התלמיד הסוחט סולק מבית הספר, אולם במקביל נפתחה חקירה לגבי השמועות - מה שהוביל לפיטורייה ופתיחת המשפט.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס
  • מורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully