וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה נתפסה במיטה עם תלמידה קטינה ונשלחה ל-26 שנות מאסר

15.10.2019 / 0:24

מורה לריקוד מפלורידה פיתתה את התלמידה שלה בת ה-15 וקיימה עמה יחסי מין בשלושה מקומות שונים עד שאביה החורג תפס אותן על החם. בית המשפט שלח אותה למאסר ממושך

ABC7

מורה לריקוד ששידלה את תלמידתה הקטינה למערכת יחסית מינית נשפטה ל-26 שנים בכלא אחרי שנתפסה עמה במיטה כשהשתיים עירומות. לורן דבנבטה, בת 41, קיימה מערכת יחסים מינית אסורה עם התלמידה בת ה-15 במשך מספר שבועות לאחר שהשתיים הכירו בסטודיו לריקוד האבן שבפלורידה במהלך שנת 2016.

אביה החורג של הנערה תפס את השתיים במהלך אקט מיני בחדר השינה שלה, כשהוא בדק מה שלום ביתו שהודיעה שהיא חולה ולא תגיע לבית הספר. על פי רישומי בית המשפט, דבנדטה התקשרה לתלמידה אחרי שגילתה שהיא נשארת בבית, וביקשה להגיע אליה. כשהגיעה לביתה הריק החלה לגעת בשדייה ובאיבר מינה ואף הפשיטה אותה והתפשטה בעצמה - וזה השלב בו אביה הגיע למקום. הקורבן סיפרה למשטרה שמערכת היחסים בין השתיים החלה מהרגע שהיא התחילה את השיעורים בסטודיו. בית המשפט בשארלוט שמע עדויות לפיהן דבנדטה נהגה לקרוא לקטינה למשרד שלה במהלך השיעורים והייתה "מנשקת אותה בפה" ו"נוגעת לה באיברים הפרטיים" בין השיעורים. לאחר מכן התגלה כי דבנדטה אף העבירה לתלמידה שלה טלפון סודי כדי שהן יוכלו להחליף הודעות פרטיות ביניהן. הנערה סיפרה שהן קיימו אקטים מיניים בבית שלה, בביתה של דבנדטה ובסטודיו.

דבדנטה נמצאה אשמה בארבעה סעיפים של בעילה אסורה בהסכמה, סעיף אחד של שידול קטין לעבירה מינית ותקיפה מינית. אחרי שתסיים לרצות את עונשה, דבנדטה תהיה רשומה בתוכנית של עברייני מין לחמש שנים נוספות.

היא הקימה את הסטודיו שלה ב-2013, והוא נסגר מיד לאחר מעצרה.

עוד בוואלה!

מורה שקיימה יחסי מין עם תלמידה תצא לחופשי כי "הן מאוהבות"

לכתבה המלאה

צפו בדיווח של רשת FOX

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully